Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - باشگاه ناپولی پیشنهاد قابل‌توجه باشگاه رئال مادرید برای جذب مدافع سنگلالی‌اش را رد کرده است. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه ایتالیایی «کوریره دلو اسپورت» گزارش داد فالی رمضانی، مدیر برنامه‌های کالیدو کولیبالی که در ماه مارس در محل تمرین باشگاه رئال مادرید مذاکراتی با مدیران باشگاه رئال مادرید داشته، پیشنهاد 90 میلیون یورویی این باشگاه اسپانیایی را به اطلاع مدیران باشگاه ناپولی رسانده که این پیشنهاد بلافاصله رد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه ناپولی قصد دارد کولیبالی را که تا سال 2023 قرارداد دارد، حفظ کند. این مدافع 27 ساله که اخیراً از سوی سازمان لیگ سری A ایتالیا به عنوان بهترین مدافع فصل 19-2018 این رقابت‌ها معرفی شد، مورد توجه باشگاه منچستریونایتد هم قرار دارد.

حمایت کریستیانو رونالدو از کولیبالی در واکنش به توهین نژادپرستانه هواداران اینتر

مدیران باشگاه رئال مادرید، کولیبالی را گزینه مناسبی برای تقویت خط دفاعی خود می‌دانند، این در حالی است که زمزمه جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید نیز شنیده می‌شود.

این مدافع سنگالی بند فسخ 150 میلیون یورویی در قراردادش دارد که از سال 2020 قابلیت فعال شدن دارد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط رئال مادرید ناپولی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئال مادرید ناپولی رئال مادرید ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینترمیامی آمریکا با خرید لیونل مسی در ابتدای فصل جاری توانست خود را به صدر اخبار و توجهات فوتبال جهان برساند.

این باشگاه که مالکیتش را دیوید بکهام ستاره سابق تیم ملی انگلیس برعهده دارد با جذب ستاره‌های دیگری چون لوییز سوارز و سرژیو بوسکتس به یکی از مدعیان لیگ آمریکا تبدیل شد.

اما به نظر می‌رسد ماجراجویی‌های صورتی پوشان اینتر میامی به اینجا ختم نمی‌شود و یک خبرنگار معتبر عربستانی به نام «عبدالعزیز العصیمی» مدعی شده است که این باشگاه مذاکراتی با کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم النصر عربستان انجام داده است و قصد دارد او را به خدمت بگیرد.

در صورتی که این اتفاق رقم بخورد این ۲ ستاره فوتبال جهان برای نخستین بار در یک تیم بازی خواهند کرد که می‌تواند جذابیت بسیار زیادی برای هواداران آنها داشته باشد.

کد خبر 6097518

دیگر خبرها

  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • تمدید قرارداد رئال با بهترین مدافع جهان!
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو
  • اتفاق غیرمنتظره برای کاپیتان کهنه‌کار!
  • بدترین خبر برای بایرن مونیخ در آستانه بازی با رئال مادرید؛ رافائل گریرو مصدوم شد! + عکس
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • مهارت های تدافعی برتر لنی یورو، مدافع فرانسوی مدنظر رئال مادرید / فیلم
  • با تایید خروج ناچو؛ رئال مادرید لنی یورو را همین تابستان می‌خواهد نه در سال 2025