Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@00:08:59 GMT

توبيخ و اخراج مديران شبکه پنج سيما

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۶۰۵۲

توبيخ و اخراج مديران شبکه پنج سيما

خبرگزاري آريا - معاون سيماي رسانه ملي با تاکيد براينکه پخش زنده سخنان نامربوط مداح حاضر در هياتي که مراسم آن از شبکه پنج سيما پخش مي‌شده خارج از اراده مديران شبکه بوده است، تصريح کرد: با عذرخواهي از برادران و خواهران و علماي بزرگوار اهل سنت اعلام مي‌کنم هم تهيه کننده و مدير اين برنامه اخراج و هم شخص مدير شبکه پنج سيما بدليل اين کوتاهي توبيخ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي رسانه ملي، سيد مرتضي ميرباقري افزود: بنابر تاکيد رهبر معظم انقلاب مدظله العالي همواره رسانه ملي در مسير احترام به مقدسات اهل سنت بويژه احترام به خلفاي راشدين و ام المومنين عايشه حرکت کرده است و متاسفانه اين اتفاق تاسف بار نيز از اراده شبکه و مديران آن خارج بوده و عاملش فردي است که بدون هيچ گونه هماهنگي و به صورت ناگهاني از آنتن زنده سواستفاده کرده و مطالبي نامربوط و خلاف محور وحدت اسلامي‌بيان کرده است.
وي با بيان اينکه سازمان صدا و سيما همواره در مسير وحدت امت اسلامي حرکت کرده و بيان هرگونه مسائل اختلافي ميان شيعه و سني را سمي مهلک مي داند، افزود: رسانه ملي علاوه بر شکايت از اين فرد در محاکم قضايي مدير و تهيه کننده برنامه و ناظر پخش را اخراج و مدير شبکه پنج و مدير پخش شبکه را هم توبيخ کرده است تا ديگر شاهد چنين وقايع تاسف باري نباشيم.
معاون سيماي رسانه ملي افزود: با وجود‌اينکه اين اتفاق از اراده مديران شبکه خارج بوده و به صورت ناگهاني اتفاق افتاده است اما وظيفه خود ديديم تا برخورد شديدي با عوامل موثر آن داشته باشيم و امروز هم اول وقت در راس هياتي در مجلس شوراي اسلامي حاضر مي‌شويم تا به صورت حضوري از نمايندگان محترم اهل سنت مجلس عذرخواهي کنيم و آنها را در جريان پيگيري‌ها قرار دهيم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صداوسیما ادعای هک را رد کرد

صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر دو را رد و تاکید کرد که صوت پخش شده، بخشی از برنامه بوده است.

به گزارش ایسنا، روابط عمومی سازمان صدا و سیما اعلام کرد: صوتی که در زمان پخش زنده برنامه بزرگداشت شهدا در فسا از شبکه خبر دو پخش شده مربوط به یکی از بخش‌های این بزرگداشت بوده است.

صدا و سیما تاکید کرده است که هیچ صوت خارجی به سیگنال دریافتی از استان فارس اضافه نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • مجموعه های تلویزیونی جدید رسانه ملی
  • صدا و سیما ادعای هک شبکه خبر۲ را رد کرد
  • صداوسیما ادعای هک را رد کرد
  • خبر‌های رسانه - ۱۵ اردیبهشت
  • ماجرای ادعای هک شدن شبکه ۲ تلویزیون چه بود؟