Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@22:38:37 GMT

پاسخگويي بيمه مرکزي به سازمان‌هاي نظارتي

تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۶۱۲۱

پاسخگويي بيمه مرکزي به سازمان‌هاي نظارتي

خبرگزاري آريا - رييس کل بيمه مرکزي با اشاره به ضرورت حفظ استقلال و اقتدار مجموعه بيمه مرکزي، نسبت به همکاري تنگاتنگ با سازمان‌هاي نظارتي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، غلامرضا سليماني که در آيين توديع و معارفه مدير کل توسعه سرمايه انساني و پشتيباني بيمه مرکزي، سخن مي گفت با آرزوي قبولي طاعات و عبادات در ايام ماه مبارک رمضان و ليالي قدر، اظهار داشت: مجموعه اي که در چارچوب ماموريت ها و مسئوليت هاي قانوني خود حرکت مي ‌کند، در برابر پاسخگويي به سوالات نهادهاي نظارتي هيچگونه مشکل و محدوديتي نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس شوراي عالي بيمه اظهار داشت: ايجاد تحول سازماني مستلزم ايده‌ هاي نوين است و با برقراري ارتباط سازنده و هم افزايي با نهادهاي ناظر و متناظر مي ‌توان اين هدف بزرگ را محقق کرد. وي ضمن تقدير و تشکر از مدير کل سابق توسعه سرمايه انساني و پشتيباني از اين اداره کل به عنوان يک مديريت حساس و استراتژيک ياد کرد و اظهار داشت: ايفاي وظايف اداري در کنار ايجاد فضاي مناسب رفاهي و بهبود وضعيت معيشت و تامين رضايت کارکنان در پيشبرد برنامه ها و تقويت اصل وفاداري سازماني تاثير انکار ناپذيري دارد.
سليماني افزود: بيمه مرکزي مجموعه دانش محور و متکي بر سرمايه هاي انساني است و هر تلاشي براي تقويت بخش نيروي انساني در حوزه هاي اداري، رفاهي و آموزشي نوعي سرمايه گذاري محسوب مي شود.
رييس شوراي عالي بيمه با تاکيد بر اصل شايسته سالاري، از اهميت دو بخش آموزشي و استخدامي سخن گفت و خاطرنشان کرد: اگر هر يک از کارکنان سازمان ها در جايگاه اصلي خود خدمت کنند، مشکلات مديريتي به حداقل مي رسد و ميزان رضايت مردم افزايش خواهد يافت.
وي در پايان ضمن تقدير از خدمات «محمد حسين فلاحتکار» مديرکل پيشين توسعه سرمايه انساني و پشتيباني از جانشين وي «عليرضا باقري ده آبادي» به عنوان مدير فعال و خوش ‌فکر ياد کرد و افزود: همدلي، همگرايي و نگاه فارغ از تبعيض مي ‌تواند نقطه عطفي براي تحولي دوباره در مجموعه توسعه اداري و پشتيباني نهاد ناظر صنعت بيمه باشد.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشید ایلاتی کارشناس سیاستگذاری مسکن در واکنش به ادعای رئیس کل سابق بانک مرکزی در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت:

«ملک مصرفی افراد از شمول مالیات بر عایدی سرمایه خارج است. یعنی اگر ملک مصرفی خانوار در طی یکسال ۱۰ برابر هم شده باشد هیچ گونه مالیاتی نخواهد داشت. اینگونه اظهار نظرها از سوی شخصی که رئیس سابق بانک مرکزی بوده است جای تأسف دارد.»

کد خبر 6095710 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • دلایل ردصلاحیت روحانی علنی می‌شود/ سخنگوی حزب اعتدال و توسعه: رئیس دولت دوازدهم برای حفظ شأن شورای نگهبان این کار را می‌کند
  • انتقاد عضو حزب اعتدال و توسعه از شورای نگهبان
  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • ملک مصرفی افراد مشمول مالیات بر عایدی سرمایه نمی‌شود
  • برخورداری ۶۲۵ زوج نابارور استان مرکزی از خدمات بیمه سلامت
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • دریادار سیاری: دسترسی به دریا یک منبع بسیار مهم برای تولید قدرت و ثروت است
  • هیچ فرصت سرمایه‌گذاری در شهر نباید از دست برود/ چاره‌ای جز مشارکت مردم در توسعه شهر نداریم
  • شناسایی ۵۰۰ کارگاه‌‌ کوچک فاقد بیمه کارگران در مرکزی