Web Analytics Made Easy - Statcounter

روشنایی دشت روم به روستای تنگاری که در دهه فجر سال گذشته کلنگ‌زنی شده بود هنوز به مرحله اجرایی در نیامده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، معمولاً در مناسبت‌های مختلف مدیران و فرمانداران طرح هایی را افتتاح و یا گلنگ زنی می‌کنند که این افتتاحیه‌ها و کلنگ‌زنی‌ها باید بر اساس ضابطه و قانون انجام شود اکنون یک سوال مطرح است همه طرح هایی که کلنگ زنی می شوند آیا به مرحله اجرایی می رسند؟

دهه فجر سال گذشته بود که فرمانداری بویراحمد اعلام کرد  83 طرح عمرانی در شهرستان کلنگ زنی و افتتاح می شوند که از این تعداد 19 طرح کلنگ زنی بوده است  و یکی از این کلنگ زنی ها  اجرای سیستم روشنایی مسیر سه راهی دشت روم به راهدارخانه تنگاری بویراحمد بود که تصاویر حاکی از آن  است هنوز هیچ کاری برای این کلنگ زنی انجام نشده و در مرحله کلنگ زنی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق قانون هر طرحی که  کلنگ زنی می شود باید حتما درصدی از اعتبار ان فراهم شده باشد و یا تخصیص  داده شده باشد تا بتوان آن  را کلنگ زنی کرد ، طبق گفته مدیرکل راهداری استان برای این 19 طرحی که در بهمن ماه سال گذشته کلنگ زنی شدند  84 میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده شده است.

با وجود تخصیص اعتبار اما طرح اجرایی روشنایی دشت روم بر روی زمین مانده و هنوز هیچ کاری بر روی آن انجام نشده است.

 اجرای طرح روشنایی از شهر یاسوج تا جاده دلی اولاد علی مومن که در ابتدای دشت روم قرار دارد چند سال قبل انجام شده است اما از بعد از آن که تازه کلنگ زنی شده است هنوز تاریکی مطلق وجود دارد و هیچ روشنایی در شب ها وجود ندارد.

دشت روم در 25 کیلومتر شهر یاسوج قرار دارد و از نظر داشتن امکانات از جایگاه خوبی برخودار است اما متاسفانه در شب ها این منطقه در تاریکی  مطلق به سر می برد و از طرف دیگر هنوز برخی از راه های روستایی این منطقه خاکی است و آسفالت نشده است.

روشنایی مسیر دشتروم به تنگاری، ایمن سازی خروجی شهر یاسوج و ساماندهی چندین گلزار شهدا از جمله طرح‌های کلنگ زنی در شهرستان بویراحمد بود که در دهه فجر کلنگ زنی شده بودند و اگر منظور از ایمن سازی خروجی شهر ایجاد مانع و خط کشی است انجام شده است اما طرح کلنگ زنی روشنایی مسیر دشت روم هنوز بر زمین مانده است.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن

به گزارش  جام جم آنلاین -چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش،  شنبه ۱ اردیبهشت ماه   کلنگ آغاز عملیات اجرایی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن در قالب طرح نهضت ملی مسکن، واقع در فاز ۳ محله الهیه، با حضور مسئولین استان چهارمحال و بختیاری و با هدف تهیه مسکن برای فرهنگیان،به زمین زده شد.

 

فرماندار بروجن در این آیین گفت: نهضت ملی مسکن از خدمات دولت سیزدهم است که هدف آن خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم می باشد.

 

فتاح کرمی اضافه کرد: پس از دریافت درخواست‌های فرهنگیان مبنی بر ساخت پروژه ای در قالب نهضت ملی مسکن برای فرهنگیان بروجن؛ این درخواست در کارگروهی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید فرهنگیانی که در طرح های دیگر نهضت ملی مسکن، ثبت نام کرده‌اند، در صورت تمایل از واحدهای پروژه فرهنگیان بروجن به ایشان تحویل گردد.

 

سرپرست اداره راه و شهرسازی بروجن نیز در این رابطه گفت: پروژه مسکن فرهنگیان بروجن در زمینی به مساحت ۵۸۰۰ متر مربع ساخته خواهد شد‌.

 

افراسیاب علایی افزود: بر اساس نقشه‌های موجود این پروژه ۱۷۳۰۰ مترمربع زیر بنا دارد که در ۵ بلوک ساخته خواهد شد.

 

ایشان اضافه کرد: بلوک های این مجتمع مسکونی در ۷طبقه، ۵ طبقه مسکونی و ۲طبقه(همکف و ۱-) برای ساخت پارکینگ و انباری در نظر گرفته شده است.

 

علایی متراژ واحدهای این پروژه مسکونی را بین ۱۰۰ تا ۱۲۰ مترمربع عنوان و ابراز امیدواری کرد واحدهای این پروژه در کمترین زمان ممکن ساخته و تحویل فرهنگیان عزیز خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی زیست محیطی حاشیه رودخانه کرج
  • ایمن سازی سراهای پرخطر بازار
  • طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • روند اجرای پروژه گردنه عامری دیلم تسریع شود
  • شناسایی ۱۳۰ نقطه پرخطر در مسیر گذرگاه‌های اربعین
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است