Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل با هزینه‌کرد بیش از ۶۵۰ میلیارد ریال در حال احداث بوده که براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح می‌شود. ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۴ استانها اردیبل نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، مسعود امامی یگانه عصر امروز در بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار داشت: ترمینال بزرگ فرودگاه اردبیل در هشت هزار و 100 متر زیربنا احداث شده که با راه‌اندازی آن زمینه برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر در فرودگاه اردبیل فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این ترمینال با هزینه‌کرد بیش از 650 میلیارد ریال در حال احداث بوده که براساس برنامه‌ریزی‌ها و هدفگذاری‌های انجام شده  در سفر رئیس جمهور به استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا فعالیت این ترمینال به شکل رسمی آغاز شود.

ترمینال جدید فرودگاه اردبیل تیر ماه امسال افتتاح می شودترمینال جدید فرودگاه اردبیل تا پایان اردیبهشت ماه امسال به اتمام می‌رسدپروازهای عتبات عالیات و مشهد مقدس از فرودگاه اردبیل در نوروز 98 برقرار می‌شود

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده در این ترمینال بیان کرد: بازسازی باند اصلی فرودگاه اردبیل به طول سه هزار و 300 متر دیگر پروژه در حال اجرای فرودگاه اردبیل است که برای تکمیل آن 400 میلیارد ریال  هزینه می‌شود.

امامی یگانه تصریح کرد: این پروژه در حال حاضر 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم زمینه برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه را نیز هر چه زودتر فراهم آوریم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل بهره‌برداری از این پروژه‌ها را از اولویت‌های مهم دانست و گفت: باید پیگیری‌های لازم برای راه‌اندازی این پروژه‌ها انجام شود تا زمینه برای ارتقای خدمات‌رسانی‌ها به مردم فراهم شود.

انتهای پیام/ ع

R41374/P/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۷۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ، مدیران شهرداری شیراز در سومین بازدید شبانه از طرح‌های بزرگ عمرانی، سراغ طرح‌های آکواریم و پارک آبی شیراز رفتند.
در شیراز بیش از ۴۰ طرح عمرانی بزرگ به صورت شبانه روزی در حال اجراست تا زودتر از موعد به بهره برداری برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • ایران اسلامی در حال اجرای طرح های بزرگ در 20 کشور جهان است
  • رئیسی: ایران در حال اجرای طرح‌های بزرگ در ۲۰ کشور است
  • ایران جزو کشورهای برتر در سدسازی است | بهره برداری از سد و نیروگاه بزرگ ساخت ایران در سریلانکا
  • پروژه‌های بزرگ برق‌ آبی را در۲۰ کشور اجرایی می‌کنیم | انتقال دانش ایرانی به سریلانکا
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • ظرفیت 10 هزار خودرویی پارکینگ ترمینال سلام