Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@15:59:02 GMT

ماجرای حضور قوچان نژاد در پرسپولیس چیست؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۸۲۰۲

ماجرای حضور قوچان نژاد در پرسپولیس چیست؟

پس از جدایی مهدی طارمی از پرسپولیس و حضور در الغرافه قطر و همچنین بازشدن پنجره نقل و انتقالات در فصل زمستانی، مدیران باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ به دنبال جذب گوچی بودند، اما این انتقال قطعی نشد تا پرسپولیسی‌ها ماریو بودیمیر کروات را جذب کنند و همچنین قوچان نژاد با عقد قرارداد قرضی تا پایان فصل به سیدنی استرالیا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساعتی پیش، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پستی توئیتری از اعضای تیم سیدنی خداحافظی کرد و درحالیکه برخی‌ها از حضور او در پرسپولیس در لیگ نوزدهم خبر داده بودند، اما یکی از مدیران پرسپولیس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تکذیب کرد.

گفتنی است، گوچی به صورت قرضی در تیم استرالیایی بازی می‌کرد و باید ابتدای فصل آینده به آپوئل نیکوزیا قبرس بازگردد، زیرا یکسال دیگر از قرارداد او باقی مانده است.

پرسپولیس درحال حاضر در پست مهاجم، علی علیپور، ماریو بودیمیر و محمد امین اسدی را در اختیار دارد و همچنین سیامک نعمتی و مهدی ترابیمی توانند در این پست بازی کنند، اما سرمربی کروات سرخپوشان در صدد تا با جدایی احتمالی علیپور، بازیکن با تجربه‌ای را به خدمت بگیرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قوچان نژاد تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس جام جهانی روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس با پایان فصل به اتمام می‌رسد و این باشگاه طبق روال و قاعده برای اینکه بازیکنانش را از دست ندهد تکلیف تمدیدی‌های خود را مشخص کند. از ترابی، امیری، گولسیانی، صادقی، رفیعی، ریگی، اسماعیلی، هنانوف، فرجی و علی نعمتی به عنوان بازیکنانی یاد می‌شود. 

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سعید صادقی جزو بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود نیست چون وی در ابتدای همین فصل قرارداد 2 ساله ای را با این باشگاه امضا کرده است اما باشگاه به طور جدی‌تر مذاکرات با مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر را آغاز کرده است.

باشگاه پرسپولیس باید نفراتی را هم که به طور اتوماتیک قراردادهایشان تمدید می‌شود یا قرارداد دارند تا پایان اردیبهشت به سازمان لیگ معرفی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هدیه جالب عربستان به زائران حج امسال
  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • کنایه سپاهانی ها به پرسپولیس با اشاره به ماجرای دانیال اسماعیلی فر و علیرضا بیرانوند
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • آغاز مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال