Web Analytics Made Easy - Statcounter

رینو می گوید مربیان باید توسط کارشناسان و باشگاه قضاوت شوند و به نظر خودش فصل بسیار خوبی را در میلان سپری کرده است. او همچنین از یوفا انتقاد کرد که اجازه نمی دهد میلان بازیکنان مدنظر خود را جذب کند.

طرفداری - میلان با وجود پیروزی 3-2 مقابل اسپال، نتوانست سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند زیرا اینتر و آتالانتا هر دو در بازی خود به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جنارو گتوزو پس از بازی در کنفرانس خبری گفت:

طی چند دقیقه اخیر، از تیم و باشگاه تشکر کردم. ما 68 امتیاز در این فصل گرفتیم. بابت عدم کسب سهمیه حسرت می خوریم و عذاب آور است. ما در این فصل خوب کار کردیم و می توانیم سرمان را بالا بگیریم زیرا تیم ما هنوز خیلی جوان است. کاری که ما در این فصل انجام دادیم، به نظر کوچک است اما در واقعیت، بسیار بزرگ است. اعتبار این کار برای من نیست بلکه برای بازیکنان است. 

فصل من؟ فکر می کنم مربیان باید توسط کارشناسان  و باشگاه قضاوت شوند. همین روزها با باشگاه جلسه برگزار می کنیم و به چیزی که آنها باید به من بگویند، گوش می دهم. ما در این فصل خوب کار کردیم. من اشتباهاتی داشتم اما همه مربیان اشتباه می کنند. در مجموع فصل بسیار مثبتی داشتیم. تکرار می کنم، با تمام مشکلاتی که ما طی 18 ماه اخیر داشتیم، خوب کار کردیم. متاسفم که طی چند ماه اخیر امتیازاتی از دست دادیم اما کار ما همچنان خوب بوده است. من نباید این چیزها را به باشگاه بگویم. آنها باید نظر کارشناسانه خود را بیان کنند.

به نظر می رسید در این فصل میلان در مقاطعی تمرکز لازم را نداشت:

بحث یک مساله خاص نیست. در بعضی از بازی ها خوب نبودیم و گاهی خوب بودیم و موقعیت ها را از دست می دادیم. در بعضی بازی ها در خط هافبک خوب کار نکردیم و خیلی توپ از دست دادیم. با این حال من از پیشرفت بازیکنان راضی ام. آنها با کیفیت بازی کردند و می توانند سال آینده هنوز پیشرفت کنند.

من در این باشگاه مسئولیت های زیادی را احساس می کنم. زمان زیادی را در اینجا گذرانده ام و بیشتر از چیزی که باید، فشار را اینجا احساس کرده ام. طی چند ماه اخیر من به ندرت خوابیده ام. از نظر ذهنی کاملا خسته و آشفته ام. 

دوست دارید کدام بازی فصل را تکرار کنید؟

نه. لازم نیست به بازی های قبل برگردید. برعکس ما به بعضی رفتارهای بد نگاه می کنیم؛ مانند بازی دربی. گاهی ما ثبات لازم را نداشتیم و همچنین روحیه خود را از دست دادیم. تصادفی نیست که پس از دربی امتیازات کمی از بازی ها گرفتیم.

باشگاه هرگز به من نگفته که می خواهد مربی دیگری بیاورد. من احساس خوبی دارم. تا این لحظه، هیچکس هیچ چیزی در مورد نام هایی که در رسانه ها مطرح می شوند، چیزی نگفته است. آینده؟ باید بازیکنان مسئولیت پذیر، با تجربه و با شخصیت را به میلان بیاوریم. 

نقل و انتقالات؟ یوفا به ما اجازه نمی دهد کارهای اساسی در نقل و انتقالات انجام دهیم. 

 

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن معتقد است تیمش توانایی کسب ۱۸ امتیاز از ۶ بازی را دارد و گفت: اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، جایگاهمان را خیلی در جدول بالا خواهیم آورد.

کمال کامیابی‌نیا در آخرین تمرین ذوب‌آهن پیش از دیدار با نساجی در جمع اصحاب رسانه، اظهار کرد: شرایط بسیار خوبی داریم. در بازی‌های خانگی خیلی نتوانستیم خوب نتیجه بگیریم، اما بازی قبل با آلومینیوم توانستیم امتیاز بگیریم و ۶ بازی دیگر باقی مانده است. اگر بتوانیم ۱۸ امتیاز را بگیریم که کار نشدنی نیست، خیلی جایگاهمان را در جدول بالا خواهیم آورد.

او درباره بازی با نساجی توضیح داد: جدول و جایگاه تیم‌ها مشخص است. نساجی انگیزه‌های خود را دارد، ما هم اهدافمان را دنبال می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم در این بازی خانگی با ارائه بازی خوب امتیاز کامل را کسب کنیم.

بازیکن گاندوها خطاب به هوادارانشان گفت: از هوادارانمان می‌خواهم در این ۶ بازی مانده یارمان باشند و در بازی‌های خانگی حتما برای حمایت بیایند. ذوب‌آهن تیم ریشه‌داری است و امیدوارم فردا هم در کنارمان باشند. اگر باشگاه در آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشند، تماشاگران خودشان به ورزشگاه می‌آیند.

طرز فکر تیم عوض شد

محمد حسین اسلامی، دیگر بازیکن ذوب‌آهن نیز شرایط و تمرینات تیمش را خوب ارزیابی و اظهار کرد: این هفته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. بازی مهمی برای هر دو تیم است و امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

او ادامه داد: با برد آلومینیوم طرز فکر تیم عوض شد،

بازی تراکتور حیف شد. خودم هم شرایط خوبی دارم و امیدوارم با زحمات همه بچه‌ها به نتیجه برسیم.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رئیس بایرن: قرار نیست از رئالی‌ها الگو بگیریم
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • کامیابی‌نیا: پیروزی در ۶ بازی باقی‌مانده نشدنی نیست
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • امیر جدیدی در نقش منصور بهرامی ایفای نقش می‌کند
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • امیر جدیدی بازیگر فیلم فرانسوی شد
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان