Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: متخلفان تخلیه پسماندهای نفتی در حاشیه و حریم رودخانه زاینده‌رود با همکاری نیروی انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آخرین وضعیت پرونده تخلیه مشتقات نفتی در حاشیه رودخانه زاینده رود اظهار کرد: بررسی این پرونده با ورود نیروی انتظامی از روز شنبه در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده و پیگیری‌های صورت گرفته روز گذشته متخلفان این پرونده شناسایی و دستگیر شدند.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان با بیان اینکه افراد متخلف این پرونده پسماندهای کارگاهی و نفتی را در اراضی کشاورزی و رودخانه تخلیه می‌کردند، افزود: این کارگاه شناسایی و توسط نیروی انتظامی پلمب شده است.

وی تصریح کرد: پاکسازی محل‌های آلوده مطابق با استانداردهای زیست محیطی در حال انجام است.

به گزارش ایمنا، جمعه شب هفته جاری استشمام بوی نامطبوع گاز در حاشیه رودخانه زاینده‌رود منجر به نارضایتی شهروندان و اعلام شکایت در این خصوص بود که به دنبال آن با ورود نیروهای  آب‌منطقه‌ای و مدیریت بحران منشاء بو شناسایی و دستگیری عوامل این تخلف در دستور کار قرار گرفت.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پسماندهای نفتی زاینده رود ستاد مدیریت بحران شیشه فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟

یک نماینده از افزایش تعداد ایست‌های بازرسی در تهران خبر داد، مشابه اتفاقی که در خیابان‌های تهران در دهه شصت رخ داده بود.   به گزارش شرق، نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.   او افزود: لایحه حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.   شریعتی درباره نقش دولت در افزایش ایست‌های بازرسی و گشت ارشاد گفت: این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم، نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن دشمن می خواهد از خاکریز حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند توصیه ویژه عباس عبدی به مسئولان : حتما فیلم این مناظره درباره حجاب و ۳۰۰۰ هزار نظر پای آن را ببینید! لایحه عفاف و حجاب بار دیگر به شورای نگهبان ارسال شد

دیگر خبرها

  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی / مصاحبه با وکیل
  • حاشیه های حکم اعدام برای توماج صالحی