Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آزاده زمان‌پور، کارشناس بسکتبال، درباره عملکرد تیم ملی سه به سه کشورمان در مسابقات کاپ آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: متاسفانه نتیجه به دست آمده دور از انتظار بود، بچه‌های ما پتانسیل و توانایی بالایی حداقل در بخش سه نفره دارند و انتظار می‌رفت نتیجه بهتری به دست بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: من پیش بینی دیگری برای نتیجه این رقابت‌ها داشتم و احساس می‌کردم خیلی راحت می‌توانیم از گروه‌مان صعود کنیم و حتی به مراحل بالاتر هم برسیم اما مسابقات قابل پیش بینی نیست و یک اتفاق کوچک می‌تواند نتیجه را عوض کند.

زمان‌پور اضافه کرد: در مجموع در این رقابت‌ها تیم ملی عملکرد خوبی نداشت. هر دو بازی را تماشا کردم و احساس می‌کنم بچه‌ها با توجه به تمریناتی که سپری کرده بودند از نظر بدنی آمادگی لازم را نداشتند.

وی درباره حضور این تیم در مسابقات جهانی فیلیپن نیز گفت: قطعا بازی در مسابقات جهانی ساده نخواهد بود. این مسابقات همانطور که از اسمش پیداست بهترین‌های جهان در آن حضور دارند. پیش از این مسابقات کاپ آسیا را فرصت مناسبی برای کسب تجربه و ایجاد انگیزه پیش از حضور در مسابقات جهانی برای تیم می‌دانستم اما الان کمی شرایط فرق می‌کند و قطعا کار راحتی در مسابقات جهانی نخواهیم داشت.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم ملی برنا مسابقات جهانی کاپ آسیا بسکتبال سه نفره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ کمیته بین‌المللی پارالمپیک در پستی در فضای مجازی به حضور جوانمردی در مسابقات پاراتیراندازی واکنش نشان داد.

بخش جهانی پاراتیراندازی کمیته بین‌المللی پارالمپیک، با انتشار تصویر ساره جوانمردی و یادداشتی تحت عنوان «رقابت ستارگان دنیا در جام‌جهانی چانگ‌آن ٢٠٢۴» در وب‌سایت و رسانه‌های اجتماعی خود، نسبت به رقابت ملی‌پوش پرافتخار کشورمان با حریفان قدری از فرانسه، هند و کره جنوبی در رشته تپانچه، واکنش نشان داد.

رقابت‌های نمایندگان ایران در جام‌جهانی پاراتیراندازی، از امروز آغاز می‌شود.

این مسابقات به عنوان یکی رویداد‌های کسب آمادگی در مسیر پارالمپیک پاریس ۲۰۲۴، با حضور ١٢۵ ورزشکار از ٢٧ کشور تا ١٢ اردیبهشت در شهر چانگ‌آن کره‌جنوبی ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهان نرسید
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • کاپ جهانی شانگهای| نتایج دور از انتظار کمانداران ایران در دور مقدماتی
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • جام ملت‌های آسیا: در انتظار شناخت 4 مسافر جام جهانی
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای