Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@00:07:13 GMT

یک هکتار از مراتع بخش زرنه در آتش سوخت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۹۹۰۵۶

یک هکتار از مراتع بخش زرنه در آتش سوخت

 به گزارش  خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، سرهنگ عالی پور اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر آتش سوزی در ارتفاعات کوه سورگری بخش زرنه بلافاصله مأموران انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به آتش سوزی در منطقه ذکر شده و حضور به موقع مأموران منابع طبیعی شهرستان و انتظامی بخش زرنه و کمک‌های مردمی آتش سوزی بدون هر گونه خسارت جانی مهار گردیده و از گسترش آن جلوگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ عالی پور افزود: مقدار تقریبی یک هکتار از مراتع کوه سورگری دچار حریق شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان در پایان به کشاورزان، عشایر، رانندگان توصیه کرد: با توجه به نزول فروان باران رحمت الهی در سال گذشته و ابتدای سال جاری و پوشش گیاهی مناسب مراتع و همچنین فصل برداشت مزارع، نکات ایمنی در خصوص روشن نمودن آتش و یا روشن کردن سیگار و پرت کردن فیلتر آن در حاشیه جاده رعایت کرده که با کوچکترین اشتباهی مزارع و منابع طبیعی (مراتع) طعمه حریق می‌شود که مهار آن بسیار سخت و غیر قابل جبران است.

 

انتهای پیام/ع

آتش سوزی در زمین های کشاورزی بخش زرنه ایوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محیط زیست حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر با تأکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مأموریتی انتظامی بحث مقابله بی امان با قاچاق می‌باشد، بیان داشت: در این راستا عوامل انتظامی استان با همکاری دریابانی و نظارت مقام قضائی در جهت جامه عمل پوشاندن به مطالبه بحق مردم و اجرای تدابیر ابلاغی، طرح ضربتی و عملیاتی مقابله با قاچاق سوخت با هدف جلو گیری از هدر رفت سرمایه ملی و مبارزه با قاچاق را در بندر کلاهی شهرستان میناب اجرا کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح مشترک که با همکاری دیگر سازمان‌های مرتبط و با هدف ضربه به بنیان مالی قاچاقچیان سوخت انجام شد، تعداد ۱۷ فروند قایق موتوری فعال در قاچاق سوخت توقیف، ۲۶۵ عدد انواع مخازن فلزی و پلاستیکی آغشته به سوخت جمع آوری و ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت امحا و تخریب شد.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان با اشاره به کشف بالغ بر ۳ میلیون لیتر گازوئیل قاچاق و تخریب و جمع‌آوری تجهیزات انتقال سوخت در این طرح، میزان ضربه مالی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان در این منطقه و در راستای این طرح را بیش از سه هزار میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 6087515

دیگر خبرها

  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • واژگونی تانکر حمل سوخت در محور شادمهر به مهنه/آتش سوزی موجب مسدود شدن جاده شد
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • ضربه ۳ هزار میلیاردی پلیس به قاچاقچیان سوخت
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • ربودن کودک ۴ ساله با خودرو مادرش/ سارقان کمک کردند ماشین خراب روشن شود اما...
  • کودک ربوده شده بمی در آغوش خانواده