Web Analytics Made Easy - Statcounter

تسنیم: فصل 2019-2018 رقابت‌های سری A ایتالیا با صعود تیم‌های اینتر و آتالانتا به فصل آینده رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا و حضور میلان و رم در لیگ اروپا به پایان رسید.

در مهم‌ترین رقابت، اینتر به سختی در خانه 2 - یک امپولی را برد و مسافر لیگ قهرمانان اروپا شد. پس از اینکه بالده کیتا تازه‌وارد در دقیقه 51 اینتر را پیش انداخت، ایکاردی ضربه پنالتی میزبان را از دست داد و در ادامه، ترائوره در دقیقه 76 بازی را به تساوی کشاند اما شلیک ناینگولان در دقیقه 80، برتری و صعود اینتر به لیگ قهرمانان را رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه، امپولی 38 امتیازی به عنوان تیم رده هجدهم به سری B سقوط کرد.ضمن اینکه کیتا پس از مردود اعلام شدن گل‌ ثانیه‌های تلف شده اینتر از بازی اخراج شد.

 میلان با وجود برتری 3 - 2 در خانه اسپال به نتیجه‌ای بهتر از حضور در فصل آینده لیگ اروپا دست نیافت. چالهان‌اوغلو در دقیقه 18 و کسیه در دقیقه 23 میلان را پیش انداختند و پس از اینکه ویکاری در دقیقه 28 و فاراس در دقیقه 53 بازی را به تساوی کشاند، پنالتی چالهان‌اوغلو در دقیقه 66 برتری میلان را رقم زد.

 آتالانتا با برتری 3 - یک خانگی مقابل ساسولوی 10 نفره برای اولین بار در تاریخش به لیگ قهرمانان اروپا راه یافت. براردی در دقیقه 19 ساسولو را پیش انداخت اما 3 گل زاپاتا در دقیقه 35، گالوز در دقیقه 53 و پاسالیچ در دقیقه 65 برتری آتالانتا در شب اخراج براردی از ساسولو در دقیقه 50 را رقم زد.

 در سایر بازی‌ها، اودینزه 2 - یک کالیاری را برد، رم 2 - یک از سد پارما گذشت و به لیگ اروپا راه یافت و فیورنتینا و جنوا به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 به این ترتیب،پس از یوونتوس و ناپولی، آتالانتا و اینتر 69 امتیازی راهی لیگ قهرمانان اروپا شدند و میلان و رم همراه لاتزیو (قهرمان جام حذفی) به لیگ اروپا رسیدند. در پایین جدول هم امپولی همراه فروزینونه و کیه‌وو سقوط کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: سری آ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۹۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم

11 سال پیش در چنین روزی و در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2012/13،‌ دورتموند و رئال مادرید در ورزشگاه وستفالن به مصاف هم رفتند. روبرت لواندوفسکی، مهاجم سابق دورتموند در این دیدار نمایشی خیره کننده داشت و با به ثمر رساندن 4 گل مقابل تیم ژوزه مورینیو، بهترین بازیکن مسابقه لقب گرفت. تک گل رئال مادرید در این دیدار را کریستیانو رونالدو به ثمر رساند.

دانلود (39.5MB)

دیگر خبرها

  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • صعود بارسلونا به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 0-0 مقابل میلان (2006/4/26) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا (لیگ قهرمانان اروپا - 2018/4/25) / فیلم
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • پوکر روبرت لواندوفسکی و برتری 4-1 دورتموند مقابل رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/24) / فیلم
  • لیگ قهرمانان آسیا/ یوکوهاما ۱۰ نفره فینالیست شد
  • کرسپو و کیول: از فینال استانبول تا لیگ قهرمانان آسیا
  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم