Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@03:25:24 GMT

در سال 97 چند دختر و پسر متولد شدند؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۰۴۱۳

در سال 97 چند دختر و پسر متولد شدند؟

سخنگوی سازمان ثبت‌احوال گفت: ۷۰۴ هزار و ۶۷ نوزاد پسر و ۶۶۲ هزار و ۴۵۲ نوزاد دختر در سال ۹۷ متولد شدند.

سیف‌الله ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا به آمارهای چهار واقعه حیاتی در سال ۹۷ اشاره و اظهارکرد: در سال ۹۷ بیش از یک میلیون و ۳۶۶ هزار و ۵۱۹ واقعه ولادت رخ داده است که از این تعداد ۷۰۴ هزار و ۶۷ نوزاد پسر و ۶۶۲ هزار و ۴۵۲ نوزاد دختر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: نسبت جنسیت در ولادت به ازای هر ۱۰۶.۳ پسر ۱۰۰ دختر و نسبت ولادت ثبت شده برای ساکنان شهرها ۷۷ درصد بود همچنین ثبت ولادت در مهلت قانونی حدود ۹۸.۷ و میزان عمومی (ناخالص) ولادت در کشور نیز به ازای هر هزار نفر جمعیت ۱۷.۱ بود.

سخنگوی سازمان ثبت‌ احوال به آمارهای فوتی‌های ثبت شده در کشور در سال ۹۷ نیز اشاره کرد و گفت‌: ۳۷۷ هزار و ۲۴۵ مورد فوتی در سال ۹۷ ثبت شد که از این تعداد ۲۱۱ هزار و ۵۱۸ مورد مرد و ۱۶۵ هزار و ۶۷۵ مورد نیز زن بودند. نسبت جنسیت حاصل از ثبت رویداد وفات نیز ۱۲۷ فوت مرد در مقابل ۱۰۰ فوت زن همچنین نسبت فوت ثبت شده برای ساکنان شهرها نیز ۷۳.۸ درصد بود. از طرفی ۹۸.۱ درصد از فوتی‌ها در مهلت قانونی به ثبت رسیدند.

ابوترابی در پایان با اشاره به آمار ازدواج و طلاق ثبت شده در سال ۹۷ اظهارکرد: ۵۴۹ هزار و ۸۶۱ واقعه ازدواج و ۱۷۴ هزار و ۶۹۸ واقعه طلاق در سال ۹۷ در کشور به ثبت رسید که در این میان میانگین سن مردان در اولین ازدواج ۲۷.۵ سال و زنان ۲۳.۴ سال گزارش و میانگین سن مردان در طلاق‌های ثبت شده ۳۶.۹ سال و میانگین سن زنان هنگام طلاق ۳۲.۱ سال ثبت شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ثبت احوال تولد حیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: مهر

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • ماهدشتی‌ها با پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس وداع کردند + فیلم
  • سرزمین آفتاب در سالروز شهادت ششمین اختر آسمان ولادت غرق ماتم است
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده!
  • ماجرای جالب نجات یک نوزاد در کنار جاده! + ویدئو
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • کاهش ۲۴ درصدی ورودی پرونده‌های طلاق توافقی در شهرستان بهارستان