Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماتئوس برای جذب سانه هیجان زده به نظر می‌رسد. 

طرفداری- به گفته لوتار ماتئوس، لروی سانه در مسیر انتقال به بایرن مونیخ قرار دارد.

به گزارش سایت گل، اسطوره بایرن مونیخ اطمینان دارد سانه پس از دو قهرمانی در لیگ برتر، به آلیانتس آرنا نقل مکان خواهد کرد. 

به نظرم بازیکنی که فصل بعد طرفداران بایرن را مجذوب خودش خواهد کرد، لروی سانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطمینان دارم که او به مونیخ نقل مکان خواهد کرد. هرگاه اولی هونس به وضوح بگوید که برای جذب بازیکنی تلاش می‌کند، اتفاقات زیادی در باواریا پیش می‌آید. این انتقالی فوق العاده خواهد بود چون سانه یکی از بهترین وینگرهای حال حاضر است؛ وینگری ماهر، خطرناک، سریع، قابل استفاده در هر دو سمت و با آینده‌ای خیلی خوب. (پپ) گواردیولا از او راضی نیست، خود بازیکن هم می‌خواهد بیشتر به صورت مستمر بازی کند و با جدایی (آرین) روبن و (فرانک) ریبری، بایرن مونیخ دست کم به دنبال یک وینگر است. این انتقالی برد-برد به سود تمامی جوانب خواهد بود. 

بایرن پیش از این بر سر پرداخت ۸۰ میلیون یورو برای تئو هرناندز با اتلتیکو مادرید توافق کرده است و ماتئوس انتظار دارد باواریایی‌ها بار دیگر رکورد نقل و انتقالات خود را بشکنند. 

کیفیت همیشه قیمت خودش را دارد و سانه از رکورد نقل و انتقالاتی ۸۰ میلیون یورویی قبلی یعنی تئو هرناندز گران‌تر است. شاید به اندازه نیمار گران نباشد ولی ۱۰۰ میلیون یورو امکان پذیر است. احتمالا دستمزد، پاداش‌ها و مبلغ انتقال جمعا رکورد جدیدی در تاریخ بایرن ثبت کند ولی این بازیکن ارزش این مبلغ را دارد. اگر تیمو ورنر هم به مونیخ نقل مکان کند، کم کم آینده خیلی خوبی برای تیم رقم خواهد خورد. شاید امسال نه ولی سال بعد کای هاورتز هم به مونیخ بیاید و همراه با سانه، آغازگر دورانی مثل روبری باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)

دیگر خبرها

  • آژاکس را که می‌بینم، حالم بد می‌شود
  • حمله ماتئوس به هوینس: این چه وقت حرف زدنه!
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت (بوندسلیگا آلمان 2023/24)
  • نگرانی بایرن: شاید این ستاره به بازی رئال نرسد (عکس)
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ و فرانکفورت + فیلم
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • هالند هیولا است، منتظر لروی سانه هستم!‏