Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- معاون استانداروفرماندار ويژه شهرستان بابل، مردم عزيز با توجه به اهميت فشار خون از تاريخ 17 خرداد الي 15 تير به مراکز جامع خدمات شهري و روستايي، خانه هاي بهداشت ، پايگاه هاي بهداشتي و بيمارستان هاي شهر مراجعه نمايند.

به گزارش خبرنگارآريادفترمازندران درشهرستان بابل، حجت الاسلام روحاني امام جمعه و ولي زاده بورا فرماندار ويژه بابل در اقدامي نمادين به بسيج ملي کنترل فشار خون پيوستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام روحاني امام جمعه بابل گفت: ضروري مي دانيم از اقدام ارزشمند وزارت بهداشت و دانشگاه هاي علوم پزشکي کشور در رابطه با کنترل فشار خون هم وطنان عزيز تشکر نماييم.

وي با ذکر اين نکته که اقدام پيشگيرانه در اين امر بسيار ضروري مي باشد، بيان داشت: متاسفانه فشار خون بالا، عامل مرگ و مير کشور در سالهاي گذشته بوده است.

امام جمعه بابل با اشاره به اينکه فشار خون از جمله بيماري هايي است که ممکن است افراد به آن مبتلا، ولي از آن مطلع نباشند، ادامه داد: از مردم عزيز مي خواهيم به مراکزي که براي طرح بسيج ملي مشخص شده اند مراجعه نمايند تا با آگاهي و شناسايي از بيماري ها، موانع سلامت آحاد جامعه برداشته شود و زمينه سلامت کامل براي همه عزيزان فراهم گردد.

ولي زاده بورا فرماندار ويژه شهرستان بابل نيز گفت: عمده علت بيماري هاي قلبي و مغزي عدم آگاهي شهروندان عزيز از فشار خون مي باشد که اميدواريم با طرح ملي بسيج فشار خون که در کشور آغاز شده بتوانيم در حوزه سلامت اقدام جدي داشته باشيم.

وي ادامه داد: مردم عزيز با توجه به اهميت فشار خون از تاريخ 17 خرداد الي 15 تير به مراکز جامع خدمات شهري و روستايي، خانه هاي بهداشت ، پايگاه هاي بهداشتي و بيمارستان هاي شهر مراجعه نمايند.

فرماندار ويژه شهرستان بابل با اشاره به اينکه بسياري از افراد به اين قاتل خاموش دچار هستند، بيان داشت: طبق آمارهاي موجود در سال 1396، در اثر بيمارهاي مرتبط به فشار خون بالا 97 هزار نفر در ايران جان خود را از دست داده اند.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرتبط به فشار خون بالا 97 جان از دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، منصور فلاحتی گفت: به منظور مدیریت فشار و تقسیم عادلانه آب در شبکه توزیع آب این روستا یک عدد شیر گلوپ و دو عدد شیر قطع و وصل نصب شد.   او به احداث حوضچه شیرآلات شبکه توزیع آب این روستا اشاره کرد و افزود: با اجرای این عملیات ۱۳۰ خانوار روستای توتک از توابع بخش ایثار مروست با جمعیتی بالغ بر ۵۰۰ نفر از بهبود فشار آب برخوردار شدند.   مدیر امور آبفای مروست ادامه داد: عملیات اجرایی شبکه توزیع آب روستای توتک با اعتباری حدود یک میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • پیام تبریک فرماندار ویژه مهاباد به مناسبت گرامیداشت روز معلم
  • مرگ تدریجی آب‌بندان‌های مازندران
  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • اردکان فرمانداری ویژه شد
  • برای بارداری در سن بالا باید این چکاپ ها را انجام دهید + فیلم
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • حمایت از کارگران رونق تولید و بهره‌روری را ارتقا می‌دهد