Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: مردم با وجود مشکلات اقتصادی اما هیچگاه از مسیر دین و ائمه اطهار(ع) صرف نظر نمی‌کنند که نشان می‌دهد این مردم در مسیر دین‌داری محکم هستند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۱ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی امروز در جلسه تفسیر سوره حجر قرآن کریم ضمن تسلیت شهادت جانگداز امام علی(ع) به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) اظهار داشت: امیدواریم که خداوند متعال ما را نیز از پیروان و شیعیان راستین آن امام معصوم قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به سرگذشت قوم حضرت لوط(ع) و شعیب(ع) خاطرنشان کرد: خداوند متعال هلاکت این دو قوم بَد اعمال را آشکار کرد تا مردم از سرگذشت این دو قوم عبرت بگیرند.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه اگر قومی ظلم کند با عذاب الهی روبه‌رو می‌شود تصریح کرد: طبق روایات اسلامی و آموزه‌های دینی، هر قدر که مردم گناه کنند در این صورت عذاب‌های مختلفی بر جامعه حکم‌فرما می‌شود.

امام جمعه رشت: انسان با تحمل سختی‌های زندگی به خودشناسی می‌رسدامام جمعه رشت: تصویب قوانین غربی نمی‌تواند مشکلات کشور را حل کندامام جمعه رشت: روایات قرآن از حوادث تاریخ برای عبرت‌‌آموزی امت اسلامی است

امام جمعه رشت با اشاره به انواع عذاب‌های الهی گفت: خداوند متعال دو نوع عذاب یعنی آفتاب سوزان و سایه ابر را بر قوم حضرت شعیب(ع) نازل کرد بنابراین با عبرت از این روایات در می‌یابیم که در طول تاریخ امتی که از دستورات رهبران الهی خود پیروی کند از عذاب الهی نجات می‌یابد.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان به گناه نکردن مؤمن بعد از دعا اشاره کرد و اظهار داشت: بنده مؤمن پس از دعا و مناجات نباید مرتکب گناه شود زیرا گناهان موجب می‌شوند تا دعا به استجابت نرسد.

وی با بیان اینکه مردم با وجود فشارها و مشکلات اقتصادی موجود اما هیچگاه از مسیر دین و ائمه اطهار(ع) صرف نظر نمی‌کنند عنوان کرد: این مساله نشان‌ می‌دهد که ملت ایران در مسیر دین و دین‌داری محکم هستند و از خداوند می‌خواهیم به این مردم عزت، سربلندی و برکت عنایت کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان، امت اسلامی را گل سر سبد امت‌ها در طول تاریخ دانست و ابراز داشت: ایرانیان جزء بهترین مصداق امت اسلامی هستند زیرا در راستای انقلاب اسلامی به خوبی از دین اسلام استقبال کردند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ملت ایران از بهترین مردم بر روی زمین هستند افزود: مردم ایران همواره پیرو دین اسلام، قرآن کریم، رهبر معظم انقلاب و احکام الهی هستند و هر قدر که از زمان می‌گذرد دین‌داری این مردم بیشتر قابل مشاهده می‌شود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به جایگاه و مقام "لوح محفوظ" در پیشگاه الهی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در ابتدا، کل قرآن کریم را در مقامی نازل کرد که به آن لوح محفوظ می‌گویند و خداوند آن را در طول 23 سال به علل و عوامل مختلف بر پیامبر اکرم(ص) نازل کرد.

انتهای پیام/ ز‌

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است

شیخ محمد عزیز حنیفی عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت استان فارس در گفت وگو با خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، تقریب و وحدت در زمان امام صادق(ع) را در بالاترین حد خود دانست و اظهار داشت: بزرگواران دین، همه در راه دین مبین اسلام گام برداشته اند؛ حقیقتاً این حرکت رضای الهی را در برداشت.

این عالم اهل ست تصریح کرد: هیچ اختلاف و تفرقه ای در زمان امام صادق(ع) وجود نداشت و به همین دلیل کسی از امام انتقاد نکرد و نتوانستند سخن و انتقادی به امام وارد کنند.

عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، بیان کرد: آنان خدا را در انجام امورات خود می دیدند؛ زیرا این مسیر اصلی رضای الهی است که موجب احترام و نصرت الهی خواهد شد.

وی در پایان تأکید کرد: ایشان بابرکت بودند، اهل سنت نیز بر اساس روش و سیره آن بزرگواران حرکت کرده اند زیرا همان مسیر قرآن و سنت رسول الله(ص) است؛ کسانی که این مسیر را پیموده اند پیرو واقعی آنان خواهد بود و در مقابل، هر گونه حرکت و کج راهی موجب خسران و نابودی خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • قدردانی ائمه جمعه استان از پلیس برای اجرای موفق طرح نور
  • همه باید در قبال مسئولیتی که به ما سپرده شده است کار جهادی انجام دهیم
  • عشق جوانان به ائمه اطهار (ع) وصف ناپذیر است
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • امامت سیاسی، تکلیف ذاتی ائمه اطهار (ع) بوده است
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • حفظ جایگاه اجتماعی حق شایسته معلم است
  • غیرمسلمانان به کشتار مردم غزه اعتراض کرده اند ولی خبری از اعتراض در بلاد اسلامی نیست
  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد