Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-28@18:33:34 GMT

رکورد شکنی بیت کوین ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۴۰۸۹

رکورد شکنی بیت کوین ادامه دارد

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،   ارز مجازی بیت کوین بار دیگر بر مدار صعودی قرارگرفته است و با افزایش تقاضای معامله گران برای خرید آن، روزهای خوبی را سپری می‌کند. در تازه‌ترین دور از افزایش قیمت بیت کوین ارزش هر واحد بیت کوین برای نخستین بار در سال جاری به ۹۰۰۰ دلار نیز رسید هر چند که در نهایت ارزش این ارز با ایستادن در سطح ۸۹۳۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲۵ دلاری به کار خود خاتمه داد.

 

ارزش بیت کوین در شرایطی به بالاترین سطح خود از یازدهم می ۲۰۱۸ رسیده است که تنها طی ۲۴ ساعت ارزش آن ۹ درصد و از ابتدای امسال تاکنون ارزش آن بیش از ۱۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

با آغاز دور جدید روند صعودی ارزهای مجازی برخی از شرکت‌های بزرگ به دنبال معرفی و عرضه ارز مخصوص خود برآمده اند. شرکت سازنده تلفن همراه "اچ تی سی" به تازگی اعلام کرده است در حال بررسی توانایی‌های ارزهای مجازی برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود است. فیس بوک نیز از عرضه ارز مجازی خود در سال آینده خبر داده است. این ارز مجازی که به نام "گلوبال کوین" عرضه خواهد شد نخستین ارز مجازی عرضه شده توسط غول‌های فناوری آمریکایی است و طبق اعلام مسئولان شرکت فیس‌بوک، انتظار می‌رود این ارز در کشورهای زیادی از جهان مورد استقبال قرار گیرد.

 

ارزهای مجازی مهم دیگر نیز از روند صعودی در بازار بی نصیب نماندند به گونه‌ای که امروز ارزش هر واحد اترتیوم به ۲۶۸.۱۶ دلار، لایت کوین به ۱۱۴.۲۷ دلار، بیت کوین کش به ۴۳۴.۲۰ دلار، زد کش به ۷۴.۲۸ دلار، دش به ۱۶۳.۹۲ دلار و مونرو به ۹۴.۱۸ دلار رسید.

 

ارزهای مجازی می‌توانند در دنیای واقعی برای بسیاری از امور نظیر رزرو هتل، پرداخت هزینه غذا و حتی اجاره خانه مورد استفاده قرار گیرند اما ناشناس‌ماندن استفاده کنندگان، یکی از بزرگ‌ترین ضعف‌های این ارز است. به دلیل همین ناشناس ماندن نیز این ارزها از محبوبیت بالایی در بین تبهکاران و مجرمان مالی برخوردار هستند.

 

ایسنا

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فیس بوک بیت کوین معامله اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۴۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟

در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به ۴۴ هزار و ۱۹۸ تومان و حواله دلار نیز به ۴۱ هزار و ۲۶۸ تومان رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، در معاملات امروز (شنبه 8اردیبهشت 1403) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ 44 هزار و 198 تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ 41 هزار و 268 تومان معامله می‌شود.

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال 62 هزار تومان

 

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به 47 هزار و 232 تومان و نرخ حواله یورو به 44 هزار و 101 تومان رسیده است.

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، 12 هزار و 34 تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز 11 هزار و 237 تومان است.

بروز رسانی: ‌شنبه 8  اردیبهشت 09:00

نوع

قیمت لحظه (تومان)

قیمت دلار (اسکناس)

44  هزار و 198  

قیمت دلار (حواله)

41  هزار و 268

قیمت یورو (اسکناس)

47  هزار و 232

قیمت یورو (حواله)

44 هزار و 101

قیمت درهم (اسکناس)

12 هزار و 34

قیمت درهم (حواله)

11 هزار و 237

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار | عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابه جا کرد
  • هت‌تریک رکورد شکنی سامیار/ عبدلی رکورد ۵۰ آزاد را هم جابجا کرد
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • قیمت دلار چقدر شد؟ / نرخ روز ارزهای مبادله‌ای
  • افزایش قیمت ارزهای مبادله‌ای/ دلار چند شد؟
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • فیلم شهاب حسینی و پارسا پیروزفر نیامده رکورد شکنی کرد
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار