Web Analytics Made Easy - Statcounter

دهقانی محمد آبادی گفت: از خیران کارآفرین دعوت کردیم تا در قالب راهبران شغل اقدام کنند و ما در سال ۹۸ بنا داریم از این طریق ۲ هزار فرصت شغلی را ایجاد کنیم.

«سید مرتضی دهقانی محمدآبادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: یکی از رویکردهای کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف است که یکی از اقدمات برای تحقق این امر، ایجاد اشتغال برای مددجویان کمیته امداد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین ادامه داد: ایجاد اشتغال برای جامعه هدف فارغ از مشکلات اقتصادی از پیچیدگی خاصی برخوردار است زیرا بحث استعداد سنجی، مهارت، آموزش، موقعیت جغرافیایی و محل سکونت این افراد اهمیت دارد که این موارد بررسی شده و بر اساس این شاخصه ها، شغل ها را برای خانواده ها ایجاد می کنیم.

 

وی عنوان کرد: در سال گذشته برای افزایش مهارت خانواده های زیرپوشش، ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظرگرفته شد که استقبال خوبی را از سوی جامعه هدف داشتیم و نزدیک به ۳ هزار و ۹۱۰ نفر از جامعه هدف ما دوره های آموزشی مقدماتی، پایدارسازی و مهارت آموزی را در رشته های صنایع دستی، چرم دوزی، کاشت گیاهان دارویی، خیاطی، قالی بافی، تابلو فرش و گلیم بافی آموزش دیدند که این آموزش ها همچنان برقرار است.

 

دهقانی محمدآبادی با اشاره به تفاهم نامه همکاری کمیته امداد با جهاد کشاورزی، فنی حرفه ای، دانشکده علوم و فنون و پارک علم و فناری تصریح کرد: نگاه کمیته امداد در سال ۹۸ تغییر کرده و به دنبال ایجاد مشاغل جدید برای خانواده ها هستیم، مشاغلی که از پایداری و بازاریابی خوبی برخوردار هستند، بنابراین تلاش می کنیم و به دنبال این هستیم از طرح های دانش بنیان استفاده کنیم.

 

وی توضیح داد: در سال ۹۸ با وجود مشکلاتی در جذب نیرو در سازمان ها به ویژه کمیته امداد به دنبال این هستیم بخشی از فعالیت های اشتغال را برون سپاری کرده و از طرفیت خیران در این حوزه استفاده کنیم.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد قزوین خاطر نشان کرد: از همین رو از خیران کارآفرین دعوت کردیم تا در قالب راهبران شغل اقدام کنند و ما در سال ۹۸ بنا داریم از این طریق ۲ هزار فرصت شغلی را ایجاد کنیم.

 

وی اعلام کرد: در این روش بخشی از سود کار نصیب کارفرمای محترم می شود و بخشی از فعالیت ها نصیب خانواده های زیرپوشش می شود و مدیریت کار را هم راهبران شغلی بر عهده خواهند داشت.

 

دهقانی محمدآبادی یادآور شد: اکثر خانواده ها با مسائل بازاریابی آشنا نیستند و راهبران شغلی می توانند خط فکری خوبی را برای اینها تعریف کنند و نحوه کارکردشان را ارتقا دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: البته کار راهبر شغلی فقط بازاریابی نیست بلکه این موضوع بخشی از کار هست و تأمین نهاده ها، ارائه و پشتیبانی فنی از طرح از دیگر مواردی است که راهبر شغلی می تواند در آن نقش داشته باشد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر ماه رمضان احیای شب قدر مجلس مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان قرآن خیران اشتغال کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۶۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • شبکه خیریه‌ها و خیران خارج از کشور ایجاد می‌شود
  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • تحقق ۶۹ هزار شغل در استان اصفهان
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند