Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح فروش فوری اعتباری محصولات گروه خودروسازی سایپا با هدف عرضه مستقیم خودرو به مصرف کنندگان نهایی و مشتریان واقعی در راستای تنظیم بازار از ساعت ۱۰صبح امروز آغاز شد.

این طرح شامل برخی محصولات خانواده پلتفرم X۱۰۰ و X۲۰۰ با تسهیلات و بازپرداخت مناسب می‌باشد که بصورت فوری با اعمال محدودیت کد ملی و سنی در اختیار مشتریان محترم قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‎همچنین به منظور حذف واسطه‌ها و سودجویان سند خودرو تا زمان پرداخت آخرین چک و تسویه نهائی، در رهن شرکت سایپا باقی خواهد ماند و انتقال احتمالی باید پس از اتمام مدت بازپرداخت تسهیلات صورت پذیرد.

‎لازم به ذکر است در این طرح تسویه زودتر از موعد برای هیچکدام از خودرو‌ها وجود نخواهد داشت.

محصولات X۱۰۰ شامل خودرو‌های خانواده پراید و X۲۰۰ شامل خودرو‌های تیبا، تیبا۲، ساینا و کوییک است که طرح جدید فروش تسهیلاتی سایپا به عرضه تعدادی از این محصولات اختصاص دارد.

بر این اساس با برنامه ریزی صورت گرفته مشتریان می‌توانند فقط از طریق مراجعه به سایت اینترنتی فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند، همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا با شماره تلفن ۰۹۶۵۵۰ پاسخگوی سوالات مشتریان خواهد بود.

فروش فوری و فوری اعتباری محصولات گروه خودروسازی سایپا در تاریخ سه شنبه ۷ خرداد از ساعت ۱۱ صبح آغاز خواهد شد.

ملاحظاتی در ارتباط با برنامه های فروش فوری سایپا

محدودیت کد ملی برای ثبت نام وجود دارد (هر کد ملی یک دستگاه). لازم به ذکر است متقاضیان محترم خرید خودرو که از ابتدای سال ۹۷ نسبت به ثبت نام یک دستگاه خودرو از محصولات گروه سایپا اقدام نموده اند، امکان ثبت نام در این شرایط فراهم نمی باشد.

با توجه به اعمال محدودیت کد ملی، در ثبت اطلاعات مشتری دقت لازم صورت پذیرد بدیهی است در صورت بروز هر گونه اشتباه در ثبت نام ، ضمن ابطال درخواست خرید ، مبلغ دریافتی عودت خواهد گردید .

ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال امکان پذیر نمی باشد.

امکان صلح (خرید انصرافی) وجود ندارد .

بر اساس استقبال مشتریان نوع خودرو ، تعداد فروش و ظرفیت ثبت نام هر خودرو بصورت روزانه در سیستم فروش بارگذاری می گردد.

در برنامه های فروش ویژه که با استقبال زیاد مشتریان محترم همراه است، توجه به نکات زیر می تواند در انجام موفقیت آمیز فرآیند خرید موثر باشد:

۱-درگاه های فروش با اعلام قبلی در ساعات و زمانهای مشخص باز می گردند که این امر از طریق سایت اطلاع رسانی می شود.

زمان دقیق باز شدن درگاه فروش در هر نوبت، مطابق با زمان اعلامی سامانه “time.ir” می باشد. لذا از قبل ساعت رایانه خود را با این سامانه تنظیم کرده و به زمان اعلامی سایت فروش در هر نوبت دقت فرمایید.

۲- در طول فرآیند ثبت نام بایستی مجموعه ای از اطلاعات شخصی خود را در فیلدهای مورد نظر وارد نمایید. این اطلاعات را از قبل آماده نمایید:

اطلاعات شناسنامه ای
کدپستی
اطلاعات مربوط به آدرس
اطلاعات تماس
اطلاعات کارت بانکی

۳- پس از اتمام فرآیند ثبت نام به هیچ عنوان مشخصات کد ملی، نام و نام خانوادگی قابل تغییر نمی باشد.لذا هنگام تکمیل فرم های ثبت نام دقت نمایید تا مشخصات ذکر شده بصورت صحیح ثبت گردد.در غیر این صورت فرآیند ثبت نام ناموفق بوده و عواقب حاصل از آن به عهده مشتری می باشد.

منبع: ساتین

کلیدواژه: اخبار خودرو سایت فروش سایپا شرایط پیش فروش سایپا فروش اقساطی سایپا فروش فوری سایپا فروش ویژه سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت saten.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساتین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات

تین نیوز

گروه خودروسازی سایپا اولین مرحله از فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ برای سال جاری را آغاز می کند

به گزارش تین نیوز، سایپانیوز گزارش کرد، فروش فوق العاده وانت سایپا ۱۵۱ از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه (۱۴۰۳/۰۲/۰۵) از طریق سایت فروش اینترنتی گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com آغاز می شود و متقاضیان این محصول، تا تکمیل ظرفیت می توانند برای خرید این خودروی محبوب بازار کار، ثبت نام کنند.

این خودرو ۹۰ روزه تحویل مشتریان می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • آغاز فروش فوق‌العاده سایپا با تحویل ۳ ماهه از فردا + جزییات