Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@20:50:17 GMT

برگزاری همایش ملی جمعیت در بیرجند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۶۹۴۲

برگزاری همایش ملی جمعیت در بیرجند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: زنگویی رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند گفت: همه ساله به مناسبت روز ملی جمعیت همایشی در این راستا با حضور و همکاری ادارت از جمله ادارت شهرستان بیرجند و استان، دانشگاه علوم پزشکی و سایر انشگاه ها برگزار می شود.

وی در خصوص هدف از برگزاری این همایش افزود: افزایش نرخ باروری و سلامت، افزایش آگاهی در خصوص جمعیت، خانواده و همچنین باروری سالم و فرزند آوری صالح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگویی بابیان سیاست های کلی مقام ومعظم رهبری در خصوص جمعیت گفت: ارتقا و بالندگی، جوانی جمعیت با افزایش نرخ باروری، رفع موانع ازدواج ،تسهیل و ترویج خانواده برای تشکیل خانواده ، کاهش سن ازدواج، اختصاص تسهیلات مناسب برای مادران باردار ازجمله این موارد است.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بیرجند با اشاره به ایجاد مراکز ناباروری درسطح کشور و همچنین استان خراسان جنوبی افزود:مراقبت برای کودکان ونوزادان، درمان ناباروری زنان و مردان ازجمله خدمات این مراکز است.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در استان در راستای سیاست های ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در بحث جمعیت گفت:مراقبت از زوجین پیش،حین و پس از بارداری و همچنین آموزش مهارت های زندگی از جمله این موارد است.

زنگویی در پایان با اشاره به مراقبت ها در سطح مراکز بهداشت استان افزود: این مراقبت ها برای مادران، نوزدان و کودکان صورت می گیرد و تاکید ما بر زایمان سالم با رعایت مسایل بهداشتی در بیمارستان ها است تا خطری متوجه مادر ونوزادش نشود.

انتهای پیام / ط ا

دارا بودن  یک مرکز ناباروری در خراسان جنوبی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ناباروری سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، ستارزاده افزود:هوش مصنوعی کاربرد‌های زیادی در حوزه کسب وکار دارد و این همایش با هدف رونق کسب و کار طلا و جواهر در این زمینه برگزار شد.
رئیس دانشگاه علمی، کاربردی یزد هم در ادامه بیان داشت:این همایش در حقیقت شروعی برای برگزاری دوره کوتاه مدت هوش مصنوعی در صنعت طلاو جواهرات می‌باشد.
عباسعلی جعفری افزود:رسالت دانشگاه علمی کاربردی، مهارت افزایی دانشجویان در صنعت طلا و جواهر و همچنین رشد در مسیر اشتغال و کسب و کار است.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • همایش روز شوراهای خراسان جنوبی برگزار شد
  • خراسان جنوبی به لحاظ افزایش ولادت چهارمین استان کشور است
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی و طلا و جواهر در یزد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در دیواندره
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • برگزاری همایش جایزه استانی جوانی جمعیت ۲۶ اردیبهشت در قم 
  • برگزاری همایش پیاده روی در طبیعت بهاری
  • آمادگی کامل خراسان جنوبی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش‌بینی۲۸۷ شعبه أخذ رأی برای دور دوم انتخابات خراسان جنوبی