Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار الف با بیان اینکه بررسي تقاضاي تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد با حضور نمايندگان متقاضي و تهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامي در دستور کار روز شنبه این هفته کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس قرار داشت، گفت: پنچ نماینده طرح تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد را امضا کرده بودند که این طرح به کمیسیون ارجاع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بررسی این طرح در دستور کار جلسه کمیسیون قرار داشت و موضوع هم به نمایندگان متقاضی و هم رئیس دانشگاه آراد اطلاع داده شده بود، اما متاسفانه هیچ کدام از نمایندگان حضور نیافته و آقای تهرانچی هم در جلسه حضور نیافت.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تصریح کرد: ظاهرا یکی از نمایندگان متقاضی خودش تصمیم گرفت بررسی این طرح در کمیسیون به تعویق بیفتد در حالی که وی طبق آئین نامه داخلی مجلس چنین اختیاری نداشته است؛ ضمن اینکه کمیسیون بررسی طرح را در دستور کار قرار داد و از رئیس دانشگاه آزاد هم دعوت بعمل آورده بود.

ابطحی با بیان اینکه آقای عارف رئیس کمیسیون از حضور نیافتن تهرانچی در جلسه کمیسیون ناراحت و ناراضی شد، تصریح کرد: در جلسه اعلام شد که لغو آن از سوی تهرانچی و یکی از نمایندگان متقاضی طرح تحقیق و تفحص وجاهت قانونی نداشته و غیبت غیر موجه محسوب شد.

وی با بیان اینکه کمیسیون موضوع غیبت غیرموجه رئیس دانشگاه آزاد و حضور نیافتن نمایندگان متقاضی را به هیئت رئیسه گزارش داده است، افزود: رئیس دانشگاه آزاد مقصر بوده و اگر قرار بود جلسه لغو شود باید کمیسیون جلسه را لغو می کرد نه اینکه آقایان خودشان بدون اطلاع کمیسیون در جلسه حضور نیابند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: حضور نیافتن نمایندگان متقاضی تحقیق و تفحص و رئیس دانشگاه آزاد در جلسه رسمی کمیسیون شائبه لابی‌گری را تقویت می کند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مایک جانسون، جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه افزایش «یهودستیزی» در تجمعات و اعتراضات در دانشگاه کلمبیا ابتدا به دیدار تعدادی از دانشجویان یهودی این دانشگاه رفت و پس از آن تلاش کرد در جمع معترضان سخنرانی کند اما در این سخنرانی هو شد.

جانسون در سخنرانی خود در دانشگاه کلمبیا مدعی شد که دانشجویان و برخی از اساتید کلمبیا از تروریسم حمایت کرده‌اند. او با ادبیاتی تند دانشجویان و معترضان را تهدید کرد که اگر به اعتراضات خودشان پایان ندهند، «گارد ملی» برای پایان دادن این تجمعات وارد عمل می شود.

رئیس جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به بهانه «حمایت از تروریسم» در تجمعات حامیان فلسطین در دانشگاه کلمبیا، خواستار پایان دادن به این اعتراضات شد.

دانشگاه‌های ییل، کلمبیا و برخی از دیگر دانشگاه‌های آمریکا طی روزهای گذشته صحنه اعتراضات گسترده علیه جنگ غزه و حمایت همه جانبه آمریکا از اسرائیل بوده است.

 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو     دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

 

این در حالیست که گارد مسلح ایالتی تگزاس روز گذشته با لشگرکشی به محوطه دانشگاه تگزاس آستین، به وسیله گاز اشک‌آور، هجوم اسب پلیس، دانشجویان حامی فلسطین و معترض به نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه را سرکوب کردند.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرب الأجل قالیباف به دولت رئیسی / فقط تا روز یکشنبه می‌مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب الأجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • ضرب العجل قالیباف برای دولت رئیسی /فقط تا روز یکشنبه برای برنامه اقتصادی منتظر می مانیم /جلسه سومی وجود ندارد
  • دانشجویان حامی فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • حامیان فلسطین رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را هو کردند+ فیلم
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از رئیس دانشگاه کلمبیا خواست استعفا دهد
  • دانشجویان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا را «هو» کردند
  • سخنگوی مجلس نمایندگان آمریکا به دانشگاه کلمبیا رفت
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • بازدید نمایندگان کمیسیون امنیت ملی مجلس از بخش های فضایی و موشکی وزارت دفاع / رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیشرفت رو به جلو صنعت دفاعی قابل مشاهده و اندازه گیری هست