Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:15:50 GMT

سیاستمدار اسپانیایی پسر نتانیاهو را نادان خواند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۸۳۷۶

سیاستمدار اسپانیایی پسر نتانیاهو را نادان خواند

پس از اینکه پسر نتانیاهو به عرب‌ها و مسلمانان پیشنهاد داد، پیش از آزادسازی فلسسطین، دو شهر سئوتا و ملیا را آزاد کنند، یک سیاستمدار اسپانیایی به این پیام وی واکنش نشان داده و او را "نادان" خواند.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، سانتیاگو آباسکال، رهبر حزب راست افراطی "ووکس"، یائیر نتانیاهو، پسر ارشد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مورد انتقاد قرار داده و او را به دلیل انتشار پیام توییتری اخیرش نادان و احمق خطاب کرد که در توییتر خود به مسلمانان و عرب‌ها پیشنهاد داده بود پیش از آزادی فلسطین، دو شهر سئوتا (در زبان مغربی به آن "سبتة" می‌گویند) و "ملیّا" (ملیلیة) را آزاد کنند که توسط اسپانیا تصرف شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آباسکال در پاسخ به یائیر در صفحه توییترش نوشت: تو نادان و احمق هستی و خسارت سنگینی به مساله‌ اسرائیل وارد می‌کنی. وی افزود، یائیر تحریک به وقوع جنگ اسلامی در اسپانیا می‌کند.

آباسکال ادامه داد: پیش از ترغیب برای ایجاد جنگ اسلامی در اسپانیا، باید کمی درباره تاریخ ما بدانی. جنگ اسپانیا از سوی مسلمانان پایان یافته و پس از هشت قرن اسپانیا را پس گرفتیم.

پسر نتانیاهو به صورت تحکم‌آمیز در توییتر خود نوشته بود: عزیزان عرب و مسلمانم، آیا می‌خواهید اراضی عربی و اسلامی اشغالی را آزاد کنید؟ سپس به کمک نقشه جغرافیایی به دو شهر اسپانیای مذکور اشاره کرده و نوشته بود: از اینجا شروع کنید این یک شروع خوبی است.

پیام توییتری رهبر حزب ووکس اسپانیا واکنش گسترده‌ای از سوی اسپانیایی‌ها در پی داشت، زیرا این پیام آباسکال با روز برگزاری انتخاباتی مصادف بود که طی آن اسپانیا برای نخستین بار به پارلمان اروپا راه یافت.

معمولا یائیر با توییت‌های پر از ادعاها و اطلاعات غلط خود جنجال می‌آفریند، آخرین این پیام‌ها این بود که نوشته بود: استانبول پیش از اشغال‌ توسط ترکیه، قسطنطنیه، پایتخت امپراتوری بیزانس و مرکز مسیحیت جهانی در طول هزاران سال بود. ترکیه شمال قبرس را اشغال کرده و کردها را قتل عام کرده است. پیامی که رئیس جمهوری ترکیه را وادار کرد خطاب به نتانیاهو واکنش نشان داده و بگوید: گوش پسرت یائیر را بپیچان!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اسپانيا یائیر نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!

به گزارش "ورزش سه"، تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسلونا باعث شد که شایعات بسیاری درباره شرایطی که او برای مدیران این باشگاه در نظر گرفته است تا فصل آینده هم روی نیمکت این تیم بماند از سوی رسانه‌ها منتشر شود.

یکی از بندهای مهمی که تقریبا تمامی رسانه‌ها به آن اشاره کرده بودند، علاقه ژاوی به جذب سیلوا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بود که با توجه به جایگاه مهم این ستاره پرتغالی در ترکیب سیتی می‌تواند انتقال دشواری برای بارسا و شرایط مالی نه چندان خوب آنها باشد.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی و اسپانیایی در چند روز اخیر مدعی شده بودند که این بازیکن علاقه بسیار زیادی به حضور در بارسلونا و بازی تحت هدایت سرمربی جوان این تیم دارد و شاید این موضوع بتواند به کمک مدیران این باشگاه در جذب او بیاید.

حالا روزنامه اسپرت مدعی شده است که اگر برناردو سیلوا به صورت رسمی درخواست جدایی از چیزی داشته باشد و این موضوع را با پپ گواردیولا مطرح کند، این مربی اسپانیایی مخالفتی با جدایی او و پیوستنش به بارسلونا نخواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای مدیران این باشگاه است.

دیگر خبرها

  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • احسان یاسین از فلسطین خواند
  • مداح معروف عراق برای عملیات وعده صادق نوحه خواند | ویدئو
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • (ویدئو) آهنگ عاشقانه‌ای که منوچهر هادی برای دخترش خواند
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو : خجالت بکش
  • ماجرای طعم شیرین آخرین دعای کمیل شهید زین الدین
  • پیام تحقیرآمیز اسیر اسرائیلی برای نتانیاهو: خجالت بکش
  • (عکس) ورزشکار جنجالی مدل شد؛ سارا خادم‌الشریعه روی جلد مجله معروف