Web Analytics Made Easy - Statcounter

با ایجاد جایگاه‌ها و پست‌های موازی با ساختار مدیریتی کشور، قرار نیست مشکل حل شود و بهتر است مسئولین به‌طور جدی کار را دنبال کنند و مشکلات مردم را حل کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، در رابطه با ایجاد معاونت جدید بازرگانی و انتصاب حسن یونس سینکی در این پست گفت: دولت بیشتر به دنبال تعیین جایگاه برای برخی افراد است تا حل مشکلات کشور و مردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با ایجاد جایگاه‌ها و پست‌های موازی با ساختار مدیریتی کشور، قرار نیست کار جلو برود و مشکل حل شود و بهتر است مسئولینی که در این رابطه مسئولیت دارند به طور جدی کار را دنبال کنند و مشکلات مردم را حل کنند.

نماینده سابق مردم یزد و اشکدر در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: آنچه که امروز روی زمین مانده و بایستی برداشته شود، با ایجاد جایگاه‌های موازی و تکراری حل نخواهد شد.

جوکار اظهار داشت: ما در حال حاضر وزارت اقتصاد داریم و ریاست جمهوری معاون اقتصادی هم دارد در حالی که معلوم نیست آیا وظایف این دو تفکیک شده است یا خیر. در این وضعیت در کنار وزارت صنعت و معدن و تجارت، ایجاد معاونت بازرگانی ضرورتی ندارد.

وی عنوان کرد: اگر مسئولیت و وظایف قانونی به یک وزارت‌خانه سپرده شده است، ایجاد یک جایگاه دیگر در کنار آن، هم موجب تداخل در حوزه کاری وزارت‌خانه می‌شود و هم موجب اختلافاتی می‌شود که به واسطه آن پیشرفت امور به نفع مردم کاهش پیدا می‌کند.

جوکار خاطرنشان کرد: اگر هدف حل مشکلات کشور است برای این مهم نیازی به ایجاد ساختار جدید نیست؛ چرا که اگر قرار باشد کاری صورت بگیرد از سوی وزارت‌خانه -که‌ پاسخگوی مجلس هم است- انجام می‌شود این در حالی است که معاونت‌های ریاست جمهوری شأن پاسخگویی را هم ندارند.

گفتنی است "یونس حسن سینکی" به عنوان معاون تام الاختیار بازرگانی رئیس جمهوری در دوره های یازدهم و دوازدهم ریاست جمهوری روحانی  با سفارش اصلاح‌طلبان بارها به مسئولیت‌های مهم در وزارت صنعت، معدن و تجارت و بخش بازرگانی وزارت کشاورزی در حوزه کالاهای اساسی منصوب شده و هربار هم به دلیل ناکارآمدی و یا فرار به جلو بعد از ایجاد حواشی و هزینه های بسیار برای نظام، مجبور به ترک یا خروج هوشمندانه از مسئولیت های مهم ‌و حساس خود شده است. طراحی سبد کالا یا همان سبد حقارت از جمله اقدامات این شخص می باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند و با کار جهادی برای رفع مشکلات مردم و جامعه ایثارگران باید گام برداشت.

ابوطالب شفقت، امروز در دیدار صمیمی با گروه‌ها و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مجتمع توانبخشی ایثار اظهار کرد: ایثارگران و جانبازان شاهدان قابل رویت هستند.

استاندار لرستان افزود: برای دیدن شهدای والامقام باید بصیرت داشته باشیم و باید از شهدا درس بگیریم.

وی از ایثارگران به عنوان میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و گفت: با مهربانی مردم به ویژه جامعه ایثارگر مشقت کاری برای ما آسان می‌شود.

شفقت خاطرنشان‌کرد: در دوران بعد از انقلاب ضمن اینکه دشمنان هجمه‌های مختلفی برای ما داشتند و دارند و خواهند داشت، با وجود همه این مشکلات توانسته ایم رو به جلو حرکت کنیم. 

وی بیان‌ کرد: تمام توان و تلاش را بکار خواهیم گرفت که مشکلات را برطرف کنیم و مسئولین باید جهادی کار کنند تا کم‌کاری‌ها جبران شود. 

استاندار لرستان با اشاره به نقش ایثارگران در جامعه اظهارکرد: به پشتیبانی جامعه ایثارگر افتخار می‌کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد ۴۰.۷ درصدی ثبت قراردادهای اجاره در سامانه خودنویس/ مشکلات سامانه خودنویس رفع می‌شود
  • مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • وزارت راه: مشکلات سامانه خودنویس در حال رفع است
  • ایثارگران میدان‌داران واقعی حکم‌رانی جمهوری اسلامی ایران هستند
  • اولویت اول مجلس دوازدهم رفع مشکلات معیشتی مردم باشد
  • ایجاد حساب واحد خزانه باعث افزایش شفافیت مالی می‌شود
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • بیانیه‌های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نخواهد کرد
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • چهار دستورکار ضروری دولت برای تحقق مشارکت مردم در جهش تولید