Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:48:43 GMT

کشف نیم تن تریاک در یک دستگاه پژو ۴۰۵

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۹۴۵۱

کشف نیم تن تریاک در یک دستگاه پژو ۴۰۵

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار روح الامین قاسمی افزود: شب گذشته اطلاعاتی مبنی بر جابه جایی محموله موادمخدر توسط اعضای یک باند حرفه ای قاچاق با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ از مناطق مرزی به شهر ایرانشهر در استان سیستان و بلوچستان، به ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این استان داده شد.

وی بیان کرد: بی درنگ تیم هایی از ماموران انتظامی شهرستان ایرانشهر موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ایرانشهر با کار اطلاعاتی، خودروی حامل مواد را ساعت ۲۲ و ۴۷ دقیقه در محدوده یکی از خیابان های این شهرستان شناسایی کردند، راننده خودرو به محض مشاهده ماموران پلیس شروع به تیراندازی کرد و با سرعت زیاد متواری شد.

وی با بیان اینکه تیم های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر به سرعت به تعقیب خودرو پرداختند، تصریح کرد: پس از طی مسافتی، خودرو حامل موادمخدر از جاده منحرف و پس از برخورد با جدول خیابان متوقف شد.

قاسمی با اشاره به درگیری سرنشینان خودرو با عوامل انتظامی، خاطرنشان کرد: سوداگران مرگ با تنگ شدن عرصه بر خود، محموله مواد مخدر را رها و با استفاده از تاریکی شب به سمت نخلستان های حاشیه ایرانشهر فرار کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان یادآور شد: ۴۹۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ کشف شد و با توجه به سرنخ های به دست آمده تلاش برای دستگیری اعضای این باند حرفه ای قاچاق مواد افیونی ادامه دارد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان پژو سیستان و بلوچستان عملیات مشترک مرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 

به گزارش جام جم آنلاین تهران،توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه با اعلام این خبر گفت:
اقدام ضربتی و غافلگیرانه دایره مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه در کشف مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر و دستگیری عاملین توزیع آن در شهرستان فیروزکوه با دستور ویژه از سوی دادستانی انجام شد.
وی خاطر نشان کرد:این عملیات ویژه روزگذشته ۱۰ اردیبهشت ماه به صورت ضربتی و غافلگیرانه توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام که طی آن مقداری مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین از منازل سوداگران کشف و ۲ نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.
مظفری یادآور شد:دادستانی در راستای تامین حقوق روانی و اجتماعی شهروندان با هیچ کسی مصالحه و متعارفی ندارد، با خاطیان و کسانی که سبب ناهنجاری اجتماعی در شهرستان می شوند به شدت برخورد خواهیم نمود.

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • از توقیف موتورسیکلت‌ها تا کشف احشام قاچاق میلیاردی در فارس
  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • از پلمب کارگاه مواد شوینده تا سرقت از باغ ویلاهای مشهد
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر
  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز