Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یزد گفت: معامله قرن هم هر چند اسم آن کوچک یا بزرگ باشد معامله نافرجام و از قبل شکست خورده خواهد بود چون این تقدیر الهی است که غلبه حق بر باطل و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد رضا ابویی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با اشاره به در پیش رو بودن یوم الله روز قدس، اظهار داشت: سنت های الهی در طول تاریخ تغییر ناپذیر بودن به این معنی که هر آنچه که تقدیر خداوند است به عنوان قانون الهی برای همه ملت ها  در طول تاریخ یکسان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بنیاد نهج البلاغه استان یزد افزود: از جمله سنت‌های الهی پیروزی حق بر باطل است؛ هرچند که فرصت جولان باطل در طول تاریخ از سوی خداوند داده شده است اما پیروزی نهایی با جبهه حق بوده و همواره خداوند این تقدیر را داشته است؛ این مفاد اعتقادات ما در قرآن و سنت است بر این اساس هر باطلی که در عالم جولانی داشته باشد فروکش و جبهه حق و پشتیبانی حضرت حق در حال توسعه و پیشرفت خواهد بود.

وی افزود: آیات بشارت دهنده در قرآن و همچنین روایات موجود در سنت پیامبر از این مواهب الهی موج می زند؛ حتی در سخت‌ترین شرایط که مسلمانان با مشکلات دست و پنجه نرم می کردند مانند سختی‌های جنگ احزاب که یورش کفار به مدینه موجب سختی و به بن بست رسیدن مسلمانا شده بود اما پیامبر وعده پیروزی بر امپراتوری ایران و روم را دادند.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد یزد تصریح کرد: تجربه گذشته پیمانها برای معامله بر سر حقوق ملت فلسطین در پنج دهه گذشته از سوی خیانتکاران جبهه غرب و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و به پشتیبانی اسرائیل نشان داده که هر حرکتی در این مسیر شکست خورده و روی خوشی از تقدیر الهی ندیده است؛  از طرح صلح سادات و نخست وزیر اسرائیل که منجر به هلاکت سادات شد تا امروز را که صحبت از معامله قرن است.

وی اذعان داشت: معامله قرن هم هر چند اسم آن کوچک یا بزرگ باشد معامله نافرجام و از قبل شکست خورده خواهد بود چون این تقدیر الهی است که غلبه حق بر باطل و نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است و اساس فرمایش مقام معظم رهبری برای محو اسرائیل از صفحه روزگار در دو سه دهه آینده بر همین پایه تفکر قرار دارد.

حجت الاسلام ابویی، روز قدس را یک رسانه بین المللی برای انعکاس صدای مظلومیت ملت فلسطین و همه مسلمانان دانست و گفت: روز قدس فرصتی است که به طور مشترک برای همه مسلمانان دنیا ایجاد شده تا انزجارخود از سیاست‌های ستمگرانه رژیم غاصب صهیونیستی و سرکردگان استکبار جهانی را نشان دهند..

رئیس بنیاد نهج البلاغه یزد، تاکید کرد: روز قدس در این 40 سال اخیر که  از سوی امام تاسیس شده همواره منشاء آثار خیری از جمله رسوا کننده توطئه های دشمنان، امیدبخش برای ملت‌های ستمدیده ، انگیزه بخش برای مبارزه با اسرائیل و وحدت بخش برای مسلمانان بوده است و نهایتاً در این مسیر موجب پیروزی جبهه حق بوده است.

وی در پایان گفت: مسلمانان سراسر جهان باردیگر باحضور حماسی خود در روز قدس به دنیا نشان خواهند دادند که ملت فلسطین پشتیبانی به بزرگی امت اسلام دارد.                                                                                                                           

انتهای پیام/م*

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، تیم غزاله آذر پرست و مارال چریکی با نتایج شش بر سه و شش بر چهار تیم سعیدیان و سوگند ضمیرزاده را شکست دادند.

خانم‌ها ساره هژبر و فاطمه سرسنگی نیز تیم فاطمه حجازی و پریا پارسیان را شکست دادند.

رقابت یاسمن حیدری با شیرین سیدیان نیز با نتایج شش بر دو و شش بر یک سوگند اسدی و فریماه نورینانی را شکست دادید. 

تیم نیکی ثابتی با نیکو شیرازی‌فر نیز شش بر یک و شش بر دو به پایان رسید و زوج نیلوفر قنودی نیز درنا یگانه را مغلوب کردند.

 تیم فرهان اهرزاد و امیرعلی بنده نژاد با نتایج شش بر یک توانستند زوج کاوه ادیبی و خان‌محمدی را از پیش رو برداشتند.

مهدی بازگیر و علی رییسی نیز با نتایج هفت بر پنج زوج مانی منصوری و سینا یگانه را شکست دادند.

سالار ریاحی و ملک محمدی هم با نتابج هفت بر شش و شش بر دو و تیم کامبیز درویش نژاد و سامی داوطلب را بردند و در نهایت تیم شهریار اهرزاد و مسعود پیروزی با نتیجه دو بر یک تیم نوید آبیاری و امیر حسین آسودی را شکست دادند.

سرداوری این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره کشورمان است و کسری حجازی نیز مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی نیز به عنوان سرداور و مدیر مسابقات در بخش بانوان حضور دارند.

دیگر خبرها

  • تقدیر جنبش حماس از مواضع شجاعانه یمن در حمایت از فلسطین
  • تقدیر از مقاومت عراق، موضع کلمبیا و خیزش دانشجویان آمریکایی/ تاکید بر شکست قطعی هرگونه تجاوز احتمالی اشغالگران به رفح
  • اعتراضات دانشجویی در آمریکا، انعکاس نامه رهبر انقلاب به جوانان غربی است
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • تقدیر حماس از قطع کامل روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • پیمان جبلی: دوست داشتیم خبرهای خوش المپیک را از زبان او بشنویم
  • رادیو انعکاس‌دهنده صدای مردم است