Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشاور دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) گفت: اتحاد و یکپارچگی ملت‌های مسلمان می‌تواند به تمام ظلم‌ها پایان دهد، گفت: امیدواریم روز قدس سال ۹۸ پرشورتر و گسترده‌تراز سال‌های قبل با یکپارچگی بیشتر ملت‌های مسلمان برگزار شود و راه مقاومت اسلامی نیز با پیروزی‌های بزرگ دنبال شود.

به گزارش ایسنا، دکتر صفی‌الله رمضانخانی گفت: بسیاری از سیاستمداران آمریکایی و اروپایی از سالیان پیش به اسرائیل گفتند که این سرزمین مال آنها نخواهد شد و اسرائیل باید به فکر کشوری دیگر برای خود باشد که امروز معامله قرن را مطرح می‌کنند که با غیرت مسلمانان این طرح هم به یاری خدا شکست خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
مشاور دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام)  خاطرنشان کرد: مردم ولایتمدار و مؤمن ایران در این ماه مبارک رمضان و هوای گرم با زبان روزه برای لبیک‌گویی به ندای حضرت امام خامنه‌ای ( دام عزه) همه در صحنه حاضر  خواهند شد و هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا و اسراییل خواهند زد.
 
وی افزود: امروز که بعد از چهل  سال از ندای امام بزرگوارمان خمینی کبیر  می‌گذرد مردم با شور و هیجان حیرت انگیز به صورت یکپارچه به میدان می‌آیند.

 رمضانخانی  اظهار داشت: امروز مردم بار دیگر با سر دادن شعار «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» و آل سعود دفاع خود از مسلمانان محروم و مظلوم فلسطین را اعلام خواهند کرد و تمام جنایات صهیونیسم را محکوم خواهند کرد.
 
مشاور دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) گفت: امروز ما شاهد جنایتکاری تروریسم و گروه های از خدا بی خبر در عراق، سوریه، یمن و فلسطین هستیم و در امتداد همه این کارها ارتش تروریستی آمریکا با سیاست کاری خود تمام اینها را برنامه ریزی کرده است تا به مقاصد شوم خود برسد.
 
وی، امام خمینی (ره) را پیشوای بزرگ مسلمانان دانست و اظهار داشت: قبل از ۴۰ سال یک عالم بزرگ و سیاستمدار، توطئه دشمنان اسلام را به خوبی درک کرد و بنای خنثی کردن این توطئه‌ها را گذاشت و از آن موقع تاکنون راهپیمایی روز قدس به صورت جهانی شکل می‌گیرد.
 
رمضانخانی هدف صهیونسیم را اخراج مردم فلسطین از سرزمین‌های خود دانست و افزود: در توطئه‌های اسرائیلی پیش‌بینی شده فلسطینی‌ها را از کشور خود خارج کنند و آن سرزمین به عنوان یک کشور صهیونیستی در اختیار صهیونیسم قرار گیرد، همچنین این موضوع را برخی از سران کشور عربی که جایگاهی در نقشه تاریخ  ندارند  نیز پذیرفته‌اند که همانند معامله قرن بیان می‌کنند.
 
رمضانخانی خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می‌تواند  این توطئه ها را خنثی کند پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری و حضور گسترده مردم جهان  در خصوص حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین  خواهد بود.
 
وی با اشاره به شکست‌های آمریکا  و صهیونیسم در منطقه از جمله سوریه ، لبنان ، عراق، یمن و غزه گفت: این جنگ‌ها نه تنها هیچ دستاوردی برای آمریکا و  صهیونیسم نداشت بلکه ننگ بزرگی برای ارتش تروریسم آمریکا و اسرائیل و سیاستگذارانی که این نقشه را کشیده بودند، به حول قوه الهی همه آنها نقش برآب شد.
 همین که ترامپ بعد از تحریم های متعدد علیه کشورمان و مقاومت لبنان امروز التماس مذاکره و دادن شماره برای تماس با ایران رادارد این موضوع  یک پیروزی بزرگ و موفقیت آمیز  برای کشورمان بوده و شکستی برای آمریکا و اسرائیل می باشد که تا به امروز با تمام تلاششان نتوانسته اند  جایگاهی را  در منطقه وجهان کسب کنند .

رمضانخانی گفت: سازمان‌های بین المللی و حقوق بشر هیچ کدام جنایت ها و اشغالگری های فلسطین، آل سعود و آل خلیفه را  متاسفانه ندیدند.
 
وی ادامه داد: اگر علمای کشورهای اسلامی در مقابل اشغالگری های آل سعود در بحرین ایستادگی می کردند امروز عربستان سعودی به خود جرات نمی داد قریب ۴ سال مردم یمن را به خاک و خون بکشد گویا همه مرده اند زیرا هیچ کس این موضوع را ندیده  و محکوم نکرده  و بلکه به یک بیانیه بسنده  می کنند چون ارتش تروریسم آمریکا  با دلار های آل سعود وآل نهیان حامی این کشتار می باشد.
 
رمضانخانی با اشاره به اینکه اتحاد  و یکپارچگی ملت های مسلمان می تواند به تمام ظلم ها پایان دهد، گفت: امیدواریم روز قدس امسال با همدلی ویکپارچگی  بیشتر ملت های مسلمان برگزار شود و راه مقاومت نیز بیش از قبل با موفقیت‌ها و پیروزی‌ها  دنبال شود.
 
این مقام مسئول اظهار داشت: امیدوارم که خداوند با شکست اسرائیل طعم شیرین شربت پیروزی را به مردم فلسطین بچشاند.
 
وی در پایان اشاره کرد: از مردم همیشه در صحنه ایران عزیز و سربلند در خواست می‌شود با حضور گسترده خود در راهپیمایی سال ۹۸ بیزاری خود از آمریکا و صهیونیسم را اعلام نمایند. انشاءالله با آزادی قدس و خواندن نماز در این مکان شریف  زمینه را برای ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فراهم  نماییم.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: همدلی و همراهی شوراها در کنار اختلاف نظرها، موجب امیدواری مردم و رفع مشکلات آن‌ها می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، سید محمدرضا طالبی امروز _نهم اردیبهشت_در مراسم روز شوراها در شهرستان خوسف با بیان اینکه موضوع مشورت و شورا از جایگاه بسیار ارزنده‌ای در اسلام برخوردار است، اظهار کرد: از آیات و روایات، قانون اساسی و فرمان امام راحل و نقشی که شوراها به خوبی در سطوح مختلف روستا، بخش، شهر و استان ایفا می‌کنند می‌توان به جایگاه این نهاد پی برد.

وی با بیان اینکه در قرآن سوره‌ای تحت عنوان شوری داریم، افزود: در آیه ۳۸ سوره شوری، مشورت و شورا را هم‌زمان در کنار دعوت بندگان به اسلام داریم و در ادامه آیه مشورت و شورا در کنار اقامه نماز و انفاق آمده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با ذکر این نکته که قانون اساسی ما برگرفته از آیات و روایات و شرع مقدس است، یادآور شد: اصل ۱۰۰ قانون اساسی بر این موضوع تأکید دارد که شوراها به منظور پیشبرد امورات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در روستا، بخش، شهر و استان شکل بگیرد تا مددکار مردم در پیگیری مشکلات باشند.

طالبی با اشاره به فرمان حضرت امام خمینی (ره) در نهم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل شوراها گفت: رهبر معظم انقلاب هم در راستای زنجیره دولت‌سازی، از شوراها نام می‌برند و شوراها را مکملی برای ساختن دولت اسلامی برای رفع مشکلات مردم و حاکمیت مردم بر سرنوشت خودشان معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه ما انتخابات‌های زیادی از جمله ریاست جمهوری، خبرگان رهبری، مجلس شورای اسلامی و شوراهای شهر و روستا را داریم، افزود: برخلاف تبلیغات مسموم دشمن که می‌خواهند نظام ما را در دنیا استبدادی قلمداد کنند، ما به‌طور میانگین هر سال یک انتخابات مهم داریم که نشان از مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی به روحیه جهادی مسئولان در پاسخگویی به مردم اشاره کرد و گفت: مسئولان باید به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی مردم باشند و محور عمل ما هم قانون باشد.

طالبی با بیان اینکه برخی قانون شکنان قانون را زیر پا می‌گذارند، افزود: قانون باید به نفع مردم تفسیر شود نه اینکه آن را زیر پا بگذاریم، بارها بر این موضوع در شورای اداری تأکید شده لذا مسئولان باید به آن اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

معاون استاندار خراسان جنوبی بر همراهی اعضای شوراهای اسلامی تأکید کرد و گفت: شوراها برای اینکه عملکرد بهتری داشته باشند و موجب امیدواری مردم شود باید همدل و همراه باشند، اختلاف نظرها طبیعی است اما نباید به بطن جامعه کشیده شود.

وی با بیان اینکه مسائل سیاسی و جناحی و یا حزبی نباید در امورات کاری شوراها و رفع مشکلات مردم تأثیر بگذارد، افزود: اعتبارات دولتی شوراها بسیار محدود است اما تهیه درآمد از هر طریقی درست نیست.

طالبی گریزی به انتخابات پیش رو در خراسان جنوبی زد و گفت: در مرحله اول انتخابات مجلس، اعضا به خوبی عمل کردند و ما تخلف خاصی را مشاهده نکردیم، در مرحله دوم هم همین انتظار است.

وی به چهار اصل مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت انتخابات اشاره کرد و گفت: اظهار نظر بر له یا علیه هر کاندیدایی درست نیست و طبق ماده قانونی انتخابات، شوراهای اسلامی هم همانند سایر مسئولان نباید از کاندیدی طرفداری و یا دست به تخریب کاندیدی بزنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در ۲ سال گذشته گفت: اقدامات بزرگی در منطقه، استان و کشور انجام شده و وظیفه ما بررسی و حل مشکلات مردم است، در حوزه تصمیم‌گیری اجرایی در استان همیشه بر توزیع عدالت و نظارت بر آن تأکید شده است.

طالبی گفت: به شهرستان خوسف توجه خوبی شده اما در جاهایی که نارسایی و کمبود بیشتر است باید ویژه توجه کرد و با اولویت بندی، مسائل و مشکلات را رفع کرد.

کد خبر 748882

دیگر خبرها

  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • حمایت دانشجویان مسیحی دانشگاه اوهایو از دانشجویان مسلمان
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد