Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@17:29:33 GMT

هیچ سؤال امتحانات نهایی لو نرفته

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۰۴۲۱

هیچ سؤال امتحانات نهایی لو نرفته

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ خسرو ساکی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی درباره مطالب و تصاویری که در فضای مجازی درباره لو رفتن سؤالات امتحان نهایی مطرح شده است، اظهار کرد: قبل از برگزاری امتحان نهایی، لو رفتن سؤالات محال ممکن است.

وی ادامه داد: هر فردی که ادعا دارد که سؤالات امتحانی لو رفته است، با ارائه مستندات مراجعه کند و ما جایزه می‌دهیم زیرا مطمئن هستیم که هیچ سؤالی لو نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساکی افزود: سلام به سؤال زیر نگاه کنید که ادیت شده است یعنی اول یک برگه امتحانی نادرست را می‌گذارند و بعد از برگزاری امتحان، سؤالات اصلی را جایگزین می‌کنند.

وی تصریح کرد: با اطمینان می‌گویم تا امروز قبل از برگزاری امتحانات، یک سؤال لو نرفته است و ان‌شاءالله با سیستمی که طراحی کرده‌ایم تا پایان همچنین خواهد بود.

 رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی افزود: در راستای ارتقای امنیت و صحت هرچه بیشتر برگزاری امتحانات نهایی، فرایند ارسال سؤالات به صورت الکترونیکی انجام می‌گیرد و رمز بازگشایی فایل سؤالات، مستقیماً از طریق مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش برای مدیران حوزه‌های اجرایی امتحانات سراسر کشور، زمانی ارسال می‌شود که دانش‌آموزان در سالن‌های امتحانات مستقر هستند و درهای سالن‌ها بسته شده است.

وی ادامه داد: امکان دسترسی به سؤالات قبل از برگزاری امتحانات وجود ندارد لذا از دانش‌آموزان و اولیای آنها انتظار می‌رود فریب افراد سودجو و کلاهبرداری که به قصد اخاذی در فضای مجازی ادعای دسترسی به سؤالات را دارند، به هیچ وجه نخورند و در صورت مواجهه با چنین مواردی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، آدرس آنها را به پلیس فتا، و مسؤولان آموزش و پرورش محل، ارائه کنند تا به دلیل کلاهبرداری مورد پیگیرد قانونی قرار بگیرند. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش فتا فضای مجازی وزارت آموزش و پرورش برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی

طرفداری - در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، رم میزبان بایرلورکوزن است:

اطلاعات بازی رم و لورکوزن تورنومنت: دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ زمان برگزاری: پنج شنبه ۲ می ۲۰۲۴ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران محل برگزاری: استادیوم المپیکو، رم داور: فرانسوا لتکسیه (فرانسه) گلزنان:  ترکیب رم و لورکوزن ترکیب رم

۴۳۳ / اسویلار، کارسدورپ، مانچینی، اسمالینگ، اسپیناتزولا، پاردس، کریستانته، پلگرینی، الشعراوی، لوکاکو، دیبالا

ترکیب لورکوزن

۳۴۳ / کوار، استانیشیچ، تاه، تاپسوبا، فریمپونگ، اندریش، ژاکا، هینکاپیه، وریتس، گریمالدو، عدلی

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • کارنامه تحولی آغازی برای اجرای سند تحول بنیادین است
  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • برگزاری همایش تبیینی برگزاری امتحانات نهایی ۱۴۰۳ در مشهد 
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • فهرست شورای وحدت هنوز نهایی نشده است
  • آژیر قرمز آموزش عمومی؛ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • افت شدید تحصیلی دانش آموزان در دولت رئیسی/ معدل سال آخر دبیرستانی‌ها ۸ تا ۱۰!
  • کلید اولیه سؤالات کنکور 1403 + لینک سایت sanjesh.org