Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-07@03:44:57 GMT

علیپور؛ بلژیک و اسپانیا نه، فقط نقش جهان!

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۱۰۵۹

علیپور؛ بلژیک و اسپانیا نه، فقط نقش جهان!

علی علیپور در میان شایعات حضورش در لیگ های بلژیک، اسپانیا و یونان، امیدوار است پایان خوبی را دراین فصل برای خود رقم بزند.

علی علیپور پنجمین فصل حضور در پرسپولیس را نیز به پایان رساند و حالا یکی از باتجربه ترین بازیکنان این تیم به شمار می رود. او که از 18 سالگی در تیم پرسپولیس حضور دارد، در 4 فصل اخیر جزو مهره های اصلی تیم بوده و در لیگ های هفدهم و هجدهم نیز عنوان آقای گلی پرسپولیس را تصاحب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برخلاف خیلی از بازیکنان پرسپولیس، کمتر پیش آمده که از پیشنهادات داخلی و خارجی اش بگوید و همیشه جزو بازیکنان بی سروصدای تیم بوده است. حتی پس از کسب عنوان آقای گلی نیز علیپور به شایعات جدایی اش از تیم پرسپولیس و حضور در لیگ های اروپایی اعتنایی نکرد و هرچه زودتر در تمرینات پیش فصل حضور یافت.

اما این فصل شایعات حضور این بازیکن در فوتبال اروپا بسیار بیشتر بوده اند و تقریبا هر روز رسانه هایی از بلژیک، یونان، اسپانیا، هلند و ... خبر پیشنهاد تیم های مختلف به این بازیکن را مطرح کرده اند. چند روز پیش نیز پرسپولیسی ها در نامه ای رسمی پیشنهاد 500 هزار دلاری تیم زولته وارخم بلژیک را رد کردند تا نشان دهند حاضر نیستند به این سادگی ها آقای گل خود را بفروشند.

حضور علیپور در تمرینات پرسپولیس بدون توجه به پیشنهادهای اروپایی

در این بین اما علیپور و حتی نزدیکانش هیچ واکنشی به این پیشنهادها نداشته اند. مهاجم بی حاشیه تیم پرسپولیس، در روزهای اخیر بی توجه به شایعاتی که درباره او وجود دارد در تمرینات تیم پرسپولیس شرکت می کند و انگیزه بالای خود را به رخ می کشد. علیپور این فصل توانست دومین گلزن لیگ برتر شود و به قهرمانی پرسپولیس کمک کند اما خستگی و بی دقتی در روزهای انتهایی فصل سبب افت او و انتقاد نسبت به این بازیکن شد.

به همین خاطر این مهاجم شماره 70 با انگیزه بالا در تمرینات یک هفته اخیر تیمش شرکت کرد تا آمادگی و شادابی خود را باز یابد و بتواند دوباره در ترکیب تیم پرسپولیس بدرخشد. در آخرین دیدار آسیایی تیم برانکو، علی علیپور با مهارتی استثنایی توانست برای تیمش گلزنی کند و باید دید آیا حالا می تواند سومین گل خود در نقش جهان را بزند یا خیر؟/ ورزش سه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست ۱۸ بازیکن را اعلام کرد که ادامه تمرینات از امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت) با حضور آن‌ها پیگیری خواهد شد.

میلاد عبادی‌پور، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، علی رمضانی، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، امین اسماعیل‌نژاد، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، مهدی جلوه، علیرضا فراهانی مصلح آبادی، متین احمدی، آرمان صالحی و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان معرفی شده از سوی موریس موتا پائز برای ادامه تمرینات هستند.

علی شفیعی نیز که در تمرین روز گذشته مصدوم شد، به کارهای درمانی می‌پردازد تا شرایطش برای ادامه تمرینات مشخص شود.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ای به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ هستند.

کد خبر 6097941 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ایران چهارم جهان شد/ فوتسال بانوان در رده هشتم
  • مکان و زمان قرعه کشی جام جهانی 2024 مشخص شد
  • ادامه تمرینات تیم ملی والیبال با ۱۸ بازیکن
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • اسپانیا میزبان فیلم ژاو با حضور هنرمندان قمی شد
  • لژیونر‌ها به اردوی تیم ملی والیبال ملحق شدند
  • تیم ملی والیبال کامل شد
  • لژیونرها آمدند، تیم ملی والیبال کامل شد
  • ترکیب تیم ملی والیبال ایران کامل شد
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد