Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاضع با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب علیرغم آن همه امکانات و قدرت عملا تبدیل به یکی از ایالت های آمریکا و بلندگوی رژیم نامشروع صهیونیستی شده بود، گفت: امام بزرگوار هویت ملت ایران را احیاء و امیدهای امت اسلام را هم زنده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حجت الاسلام سیدجواد خاضع» امروز (۷ خرداد) در نشست کمیته مراسم 14 و 15 خرداد، اظهار داشت: امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) از بزرگترین شخصیت های جهان اسلام است که با رهبری الهی و دینی خود، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امام راحل هیمنه، قدرت پوشالی و شکوه کاذب ابرقدرت ها را در هم شکست و احیاگر اسلام در قرن حاضر بود، گفت: امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) امت اسلامی را بیدار و مردم مسلمان ایران را از اطاعت غیر خدا آزاد کرد.


وی ضمن تاکید بر اینکه ایران قبل از انقلاب علیرغم آن همه امکانات و قدرت عملا تبدیل به یکی از ایالت های آمریکا و بلندگوی رژیم نامشروع صهیونیستی شده بود، اضافه کرد: امام بزرگوار هویت ملت ایران و امیدهای امت اسلام را هم زنده کرد و امت اسلامی را برای بازپس گیری حقوق از رفته خود امیدوار کرد.

 

خاضع یادآور شد: امام راحل عظیم الشان امت اسلامی را به مقابله با جبهه کفر و استکبار که از طریق غارت منابع و ثروت های ملی آنان، فقر و محرومیت و ذلت را برای کشورهای اسلامی به ارمغان آورده بودند، تشویق و ترغیب کرد.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، قیام خونین 15 خرداد را قیامی مردمی، اسلامی و نقطه عطف انقلاب اسلامی دانست که باعث تزلزل در پایگاه اجتماعی رژیم سلطنتی شاه شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در پی سخنرانی حضرت امام (رضوان الله تعالی علیه) در عاشورای 42 که منجر به شکسته شدن ابهت شاه شد، دژخیمان رژیم به منزل امام در قم یورش برده و با دستگیری امام و انتقال ایشان به زندانی در تهران، مردم به خیابان ها آمدند و اعتراض شدید خود را به دستگیری امام اعلام کردند.

 

خاضع ابراز داشت: این کار منجر به برگزاری نشست های متعدد و سخنرانی های فراوان علیه رژیم شد، از طرفی رژیم اقدام به کشتار مردم نمود و تعداد زیادی مجروح و زندانی شدند. 


 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مراسم سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام عظیم الشان راحل و بزرگداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد روز دوشنبه 13 خردادماه ساعت 11 صبح در حسینیه ثارالله یاسوج برگزار و نظیر این مراسم در همه مناطق استان برگزار خواهد شد.

 

 

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر ماه رمضان مراسم شب قدر اردبیل خبرگزاری شبستان مسجد احیای شب قدر مجلس سبک زندگی اسلامی قرآن ۱۵ خرداد سالگرد ارتحال امام خمینی ره شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)

هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، صبح امروز و هم‌زمان با دیدار کارگزاران حج با رهبر انقلاب، نوای زیبای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی (ره) طنین‌انداز شد که در تصاویری از آن را مشاهده می‌کنید:

کد خبر 751113

دیگر خبرها

  • حضور ۵ هزار نفری کرمانشاهیان در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)اعزام می شوند
  • ۳ هزار زنجانی به مراسم سالگرد امام راحل اعزام می شوند
  • امروزه ریشه های شجره طیبه انقلاب اسلامی ایران مستحکم تر شده است
  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • دستگاه‌های کردستان شرایط لازم را برای سفر زائران حرم امام خمینی(ره) فراهم کنند
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • فیلم/ نوای زیبای تلبیه در حسینیه امام خمینی(ره)
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس