Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا ، سردار احمد طاهری اظهار داشت: در پی گزارش پلیس آگاهی استان اصفهان مبنی بر متواری شدن عاملان قتل جوانی 35 ساله به استان‌های شرقی کشور موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های اولیه پرونده مشخص شد ساعت 22:00 شب سی و یکم اردیبهشت ماه چند تبعه غیرمجاز افغان در داخل یک منزل مسکونی در خیابان انقلاب شهر اصفهان با توجه به اختلافات طایفه ای قبلی با همدیگر درگیر که در این نزاع جوانی 35ساله به نام "سرفراز" با ضربات چاقو و چماق به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه با یک سری کار گسترده پلیسی، روز گذشته اطلاعاتی در خصوص تردد چند نفر از عاملان این نزاع با یک دستگاه اتوبوس به شهر زاهدان برای خارج شدن از مرزی های استان بدست آمد.

سردار طاهری عنوان کرد: تیم های عملیات ویژه پلیس آگاهی با کسب این خبر بلافاصله وارد عمل شدند و با کنترل مبادی ورودی شهر زاهدان خودرو مورد نظر را شناسایی و چهار نفر عاملان این نزاع منجر به قتل را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ادامه داد: در بازجوئی‌های علمی کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان ضارب اصلی( سیف الله 18 ساله) و همدستان به نزاع دسته جمعی اعتراف و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان استان سیستان و بلوچستان اصفهان سیستان و بلوچستان قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۱۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی مطرح کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر تیراندازی در اتوبان تهران – کرج، منطقه حصار توسط افراد ناشناس، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستورکار دایره اطلاعات کلانتری ۱۲ چمران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اشراف اطلاعاتی، موفق به شناسایی سه عامل تیراندازی شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها یک قبضه سلاح جنگی و دو سلاح شکاری کشف کردند.

معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس و دستگاه قضائی با افرادی که به هر نحو مخل نظم و امنیت شهروندان باشند، بدون اغماض برخورد خواهد کرد.

کد خبر 6088084

دیگر خبرها

  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • کشف بیش از ۵۰۰ موبایل سرقتی در عملیات پلیس آگاهی پایتخت / کاهش آمار وقوع سرقت مسلحانه
  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند