Web Analytics Made Easy - Statcounter

در قسمت دوم، به بازی PlayerUnknown's Battlegrounds می پردازیم

طرفداری - سایت Gamespot، به تازگی پستی منتشر کرده است با این موضوع که چه بازی هایی در صنعت گیم تاثیر گذار بوده اند. این بازی ها بهترین بازی های تاریخ نیستند و عجله ای برای بازی کردن ان ها نداشته باشید اگر ان ها را تجربه نکرده اید اما بدون شک تاثیراتِ بسیار زیادی روی صنعت بازی گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه بعد از معرفی یک بازی شوتینگ اولین سوالی که مطرح می شود این است که آیا این بازی دارای حالت Battle Royal است یا خیر. این خواسته دقیقا چیزی است که بدونِ شک باعث محبوب تر شدن ان بازی می کند. حالتی که شما به صورت تک نفره و یا به صورت تیم به ان وارد می شوید و باید تا اخرین لحظه بجنگید و پیروز شوید.

حالت Battle Royal قبل از Pubg نیز در بازی هایی وجود داشت و بازی هایی نیز بعد از Pubg این بخش را معرفی کردند اما هیچ کدام به محبوبیت و موفقیت این بازی نرسیدند و PUBG این حالت را در مسیر درستی قرار داد.

خالق بازیِ PUBG سابقه اصلاح و اضافه کردن حالت های جدیدی برای بازی های دیگر را نیز در کارنامه دارد. او سری بازی های ARMA را بهبود ساخت. او برای بازیِ ARMA 2 حالت Battle Royal را طراحی کرد. بعد از این کار او به استخدام سونی در بخش سرگرمی در امد و همچنین در بازیِ H1Z1 حالت Battle Royal را طراحی کرد. در ان زمان این بازی یک بازیِ منحصر به فرد بود.

اما با انتشار PUBG دنیای Battle Royal واردِ فازِ تازه ای شد. این بازی به سرعت به تازه وارد ها نشان می داد که برای زنده ماندن چگونه باید عمل کنند. پریدن از هواپیما به همراهِ 99 بازیکن دیگر، فرود امدن در مناطقِ درست برای دست اوردن اسلحه و مهمات و حرکت به سمت مناطق امن.

در این بازی شما می توانید تکه هایی مانند دوربین و یا صدا خفه کن را به اسلحه خود وصل کنید. وجود انواع زیادی اسلحه که شما باید بدانید در چه مواقعی از ان ها استفاده کنید.

بازی های Battle Royal بیشتر در مناطق ناهموار اتفاق می افتاد تا اینکه در این بازی شاهد مرکز خرید، جنگل و شهر ها بودیم که در ان ها نیز درگیری وجود داشت.

این بازی با اینکه ضعف هایی دارد اما توانست دنیای Battle Royal را دگرگون سازد.

Pubg با داشتن حدودِ 1.5 میلیون کاربر رکود بیشترین بازیکن را در سال 2017 شکوند. قبل از این بازی DOTA 2 با 1.3 میلیون کاربر رکورد دار بود. Pubg در ژانویه 2018 به 3.2 میلیون بازیکن رسید.

بعد از این بازی Fortnite نیز پا به دنیای Battle Royal گذاشت. موفقیت خیره کننده این بازی باعث شد تا بسیاری از افراد معروف نیز این بازی را انجام دهند. Fortnite در فوریه 2019 به تعداد 7 میلیون بازیکن رسید. احتمالا شما هم خبر دارید بازیکنان فوتبال مانند گریزمن و نیمار نیز این بازی را انجام می دهند.

تنها Fortnite نیست که از Battle Royal بازیِ Pubg را دنبال کرد و ساخت. بزرگترین بازی اول شخص و شوتر این چند سال یعنی Call Of Duty نیز به دنیای Battle Royal امد.همچنین چند ماهی می شود که Battlefield نیز دست به کار شده است و این حالت را ساخته است. از دیگر بازی ها می توان به Apex و Overwatch اشاره کرد. اما نباید فراموش کرد که این بازی ها همه مدیون Pubg هستند که دنیای Battle Royal را کاملا دگرگون کرد.

Pubg در توییچ سومین بازی پر بیننده دنیا است. شاید نسبت به یک سال و نیم پیش کمی طرفداران خود را از دست داده باشد اما هنوز جزء پرطرفدار ترین بازی ها است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ

سرگرمی‌های تصویری یافتن شیء پنهان از جمله بهترین گزینه‌ها برای بهبود تمرکز، عملکرد چشم‌ها و تقویت مغز هستند. 

از فواید این قبیل سرگرمی‌های تصویری می‌توان به افزایش چابکی و انعطاف ذهنی، بهبود عملکرد حافظه و کاهش استرس اشاره کرد.

در سرگرمی تصویری زیر یک فروشگاه گل و گیاه دیده می‌شود. یک کاکتوس تیغ دار بین گیاهان موجود در این فروشگاه وجود دارد که باید آن را پیدا کنید.

چالش این است که کاکتوس را در ۱۰ ثانیه پیدا کنید.

پاسخ در پایین صفحه ارائه شده است:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

در تصویر زیر مکان کاکتوس بین گیاهان دیگر مشخص شده است.

منبع: عصر ایران

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • آموزش از طریق سرگرمی و نمایش
  • کلهر: در صورت حضور بیرانوند نتیجه بازی با آلومینیوم برعکس می‌شد/ اوسمار تصور می کرد بازی تمام شده است
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • فقط ۱۰ ثانیه فرصت دارید تا کاکتوس پنهان را پیدا کنید+ پاسخ
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم
  • شکست الاهلی باوجود گل فرانک کسیه
  • برایتون - منچسترسیتی؛ ترکیب رسمی