Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@21:36:36 GMT

رسمی؛ مارسلو بیلسا در لیدز ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۲۹۳۷

رسمی؛ مارسلو بیلسا در لیدز ماندنی شد

سرمربی آرژانتینی لیدزیونایتد، فصل آینده هم روی نیمکت این تیم انگلیسی خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه لیدزیونایتد پس از توافق با مارسلو بیلسا، بند تمدید یکساله قرارداد این سرمربی آرژانتینی را فعال کرد. به این ترتیب بیلسا 60 ساله فصل 20-2019 هم روی نیمکت لیدزیونایتد خواهد بود تا شاید مأموریت ناتمام خود یعنی بازگرداندن این تیم به لیگ برتر انگلیس را به سرانجام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بیلسا که در ماه جولای 2018 هدایت لیدزیونایتد را برعهده گرفت، در همین فصل اول این تیم را به عنوان سومی لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی انگلیس موسوم به چمپیونشیپ رساند و تیمش راهی بازی‌های پلی‌آف صعود به لیگ برتر شد اما در مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها مغلوب دربی‌کانتی شد و شانس صعود به سطح اول فوتبال باشگاهی انگلیس را از دست داد.

مارسلو بیلسا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۲۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: گزارش اخیر بی‌بی‌سی جهانی در ارتباط با نیکا شاکرمی که با سندسازی همراه بود، عملاً اقدام رسانه رسمی انگلیس علیه امنیت روانی مردم ایران است. بی‌بی‌سی جهانی با این گزارش پر از گاف‌های متناقض، تشویش اذهان عمومی جامعه ایرانی را دنبال کرد.

از این رو ضروری است وزارت امور خارجه با شکایت علیه رسانه رسمی انگلیس یا احضار سفیر این کشور، نسبت به این اقدام واکنش نشان دهد. این در حالی است که بخش فارسی بی بی سی نیز ناخواسته اعتراف کرده اسناد منتشر شده توسط بی بی سی که مبنای گزارش اخیر قرار گرفته، توسط این رسانه بازسازی(ساخته) شده است!
در اغتشاشات ۱۴۰۱ نیز بی بی سی فارسی همراه با اینترنشنال، با تولید اخبار دروغ، وظیفه عملیات رسانه‌ای جریان آشوب را بر عهده گرفته بود.

کد خبر 849233 منبع: ایران برچسب‌ها اغتشاش تلویزیون بی بی سی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • جدیدترین هالیوودی فوتبال انگلیس؛ ویل فرل سهام لیدز را می‌خرد
  • رسمی؛ قرارداد آلبرتو جیلاردینو با جنوا تا سال 2026 تمدید شد
  • چلسی - وست هم؛ ترکیب رسمی
  • سومین صعودکننده به لیگ برتر انگلیس 25-2024 چه تیمی خواهد بود؟
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • رسمی؛ ایپسویچ پس از 22 سال به لیگ برتر انگلیس صعود کرد
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • ایپسویچ تاون پس از ۲۲ سال به لیگ برتر انگلیس برگشت
  • آرسنال - بورنموث؛ ترکیب رسمی
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید