Web Analytics Made Easy - Statcounter

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از پایش تصویری ورزشگاه نقش‌جهان به منظور برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت بازی سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی خبر داد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین حسین‌زاده با اعلام این خبر، اظهار داشت: برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته، مسابقه فوتبال بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فردا (شامگاه هشتم خردادماه) در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌شود که این در حقیقت فرصتی برای شادی و نشاط عمومی و تقویت روحیه در بین جوانان این مرز و بوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بی‌گمان با روحیه ورزشی و اخلاق اسلامی که در مردم فهیم اصفهان سراغ دارم به بهترین نحو این رویداد مهم ورزشی را مدیریت خواهند کرد و اجازه ناامنی و برهم زدن آرامش ورزشگاه را به هیچ‌کس نخواهند داد.

این مقام انتظامی بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان با توجه به وظیفه‌ای که برای برقراری نظم و امنیت کلیه اجتماعات به ویژه مسابقات ورزشی بر عهده دارد تمهیداتی را نیز برای برقراری هرچه بهتر نظم و امنیت این بازی در نظر گرفته است.

حسین‌زاده با بیان اینکه پلیس اصفهان، مقتدرانه در صحنه حاضر و از تمام ظرفیت، استعداد و توان خود برای امنیت این بازی استفاده خواهد کرد، افزود: قطعاً با افرادی که مترصد اخلال در نظم عمومی باشند با قاطعیت و صراحت برخورد خواهد شد و ضمناً از ورود افرادی که دارای سوابق سوء در مسابقه گذشته این دو تیم در ورزشگاه آزادی تهران هستند، جلوگیری خواهد شد.

اصفهان| قلعه‌نویی: حق ماست که به فینال جام حذفی صعود کنیم/ سپاهان در فصل گذشته مظلوم بود/ فصل بعد همه از من قهرمانی می‌خواهنداصفهان| 70 به 30 تصمیم نهایی شورای تأمین برای تقسیم ظرفیت ورزشگاه نقش جهاناصفهان| امیدوارم یک‌نفر کلمه «میزبان» را معنی کند؛ مهمان هم باید رعایت صاحب‌خانه را کند

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان تاکید کرد: ورود هرگونه اشیای ممنوعه به داخل ورزشگاه ممنوع بوده و حاملان این گونه اشیاء دستگیر و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.

وی همچنین از پایش تصویری و نظارت الکترونیکی سکوهای تماشاگران توسط نیروهای پلیس خبر داد و گفت: در صورت مشاهده هرگونه رفتار تهدیدآمیز، افراد خاطی بلافاصله شناسایی و نسبت به برخورد قانونی با آنها اقدام خواهد شد؛ ضمن اینکه با هماهنگی به عمل آمده قاضی کشیک دادگستری نیز در محل برگزاری مسابقه حضور خواهد داشت و افراد متخلف با حکم مقام قضائی تا اطلاع ثانوی در بازداشت پلیس به سر خواهند برد.

این مقام انتظامی بیان کرد: فرماندهی انتظامی استان اصفهان به هواداران دو تیم پرطرفدار سپاهان و پرسپولیس پیشنهاد می‌کند که بر محور اخلاق و شئونات دینی در استادیوم حضور داشته باشند.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر این، پلیس راهور استان نیز با تمام امکانات وظیفه روان‌سازی ترافیک را انجام می‌دهد و خودروهایی که در مکان‌های نامناسب پارک شده باشند را به وسیله جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد کرد.

انتهای پیام/

R41346/P/S6,51/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. 
ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود. 
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت. او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویه‌را قرار گرفت. 

سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. 
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت. 
حضور این بانوی پرسپولیسی در تمرین سرخپوشان واکنشی جالب از سوی این باشگاه به اتفاقات روز بازی با سپاهان نیز محسوب میشود.

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • چرا فاصله هواداران سپاهان با بانوان پرسپولیسی کم بود؟/ جدال لفظی مدیران پرسپولیس و سپاهان به جای عذرخواهی از جامعه فوتبال
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • زن پرسپولیسی قبل از شیمی درمانی در ورزشگاه آزادی؛ به دخترم قول داده بودم!
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی بازی پرسپولیس
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • پشت پرده بازی کردن علیرضا بیرانوند؛ اصرارهای فراوان از اوسمار ویرا
  • مناظره مدیران پرسپولیس و سپاهان درباره اتفاقات رخ داده در ورزشگاه آزادی
  • (عکس) دشمن شماره یک فردوسی‌پور در ورزشگاه آزادی!