Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر به نقل از سانا، بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل تاکید کرد: علت اصلی رنجها و مصائب ملت سوریه گروههای تروریستی و ائتلاف آمریکایی نامشروع و ادوات و شبه نظامیان مزدور آن هستند.

وی که در نشست شورای امنیت درباره سوریه سخن می گفت، افزود: برخی اعضای شورای امنیت از موضوع انسانی برای هدف قرار دادن سوریه و خدشه وارد کردن به وجهه آن و برانگیختن افکار عمومی علیه دمشق سوء استفاده می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجعفری تاکید کرد: جبهه النصره که گروهی تروریستی است بر بخش اعظم استان ادلب مسلط است و به حملات خود علیه مناطق مجاور و مواضع ارتش سوریه ادامه می دهد و حق دول سوریه و وظیفه آن است که از شهروندانش در برابر تروریسم حمایت کند.

وی بیان کرد: نشست دستگاه اطلاعاتی رژیم ترکیه با نمایندگان جبهه النصره و گروههای تروریستی مرتبط به آن مجدداً حمایت رژیم ترکیه از این گروهها را ثابت می کند.

نماینده سوریه در سازمان ملل تاکید کرد: آمریکا و تروریستها به بازداشت هزاران غیرنظامی در اردوگاه الرکبان در منطقه التنف اشغال شده ادامه می دهند و مانع از برچیده شدن این اردوگاه می شوند. شبه نظامیان قسد مزدور آمریکا مرتکب کشتار، بازداشت و شکنجه علیه سوری هایی که خواهان حق خود هستند، می شوند.

الجعفری گفت: سوریه از شورای امنیت می‌خواهد که تحرک فوری برای توقف اقدامات رژیم ترکیه برای تغییر هویت و بافت جمعیتی مناطق تحت اشغالش به عمل آورد.

وی افزود: سوریه مجدداً تاکید می کند که حضور نیروهای خارجی که بدون موافقت دمشق در سوریه هستند به مثابه تجاوز و اشغالگری محسوب می‌شود و با آنها بر این اساس برخورد می‌شود. سوریه از هیچ تلاشی برای رهایی ساکنان استان ادلب از لوث تروریستها دریغ نخواهد کرد و بر آزادسازی همه اراضی سوریه از لوث خارجی‌هایی که به شکل نامشروع حضور دارند، اصرار دارد.

الجعفری گفت: نمایندگان آمریکا، انگلیس و فرانسه از تریبون شورای امنیت برای حمایت از تروریستها و مانع تراشی در روند پیشروی ارتش سوریه علیه تروریست‌های مورد حمایت این کشورها، بهره می‌برند. آمریکا، فرانسه و انگلیس به تروریست‌ها می‌گویند که تنها راه نجات شما به کار گیری مواد شیمیایی علیه غیرنظامیان و مدرک سازی برای متهم کردن دولت سوریه در این زمینه است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲

اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از ۱۱ روز پیش آغاز شد. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، اعتراضات دانشجویان آمریکایی علیه دولت آمریکا به‌دلیل حمایت از رژیم صهیونیستی در نسل‌کشی مردم غزه، از 11 روز پیش آغاز شد.در ابتدا دانشجویان دانشگاه کلمبیا در شهر نیویورک دست به تظاهرات و تحصن زدند و این اتفاق کم‌کم به دیگر دانشگاه‌های آمریکا سرایت کرد.دانشگاه کالیفرنیای جنوبی نیز شاهد اعتراضات گسترده‌ای بود و حدود 100نفر در محوطه این دانشگاه توسط پلیس دستگیر شدند.

 

.

تهیه شده در اداره کل رسانه های نوین خبرگزاری تسنیم

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌‌ها

دیگر خبرها

  • تشکل یافتگی دانشجویان یک ویژگی خاص در تظاهرات دانشگاه‌های آمریکا است
  • گسترش اعتراضات دانشجویی حامی فلسطین از آمریکا به فرانسه
  • پایتخت مقاومت همگام با آزادی‌خواهان جهان علیه جنایات صهیونیست‌ها
  • دیوان بین‌المللی کیفری بدون حمایت آمریکا نمی‌تواند علیه اسرائیل اقدام کند
  • بیداری جهانی و باتلاقی که اسرائیل برای آمریکا ساخت
  • فیلم| دانشجویان آمریکایی در کدام دانشگاه‌ها تحصن کردند؟ -۲
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد