Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا، زنوزی در دومین فصل حضور به عنوان مالک باشگاه اکنون در آستانه بزرگترین نقل و انتقال فوتبال ایران قرار داد؛ شکار پروفسور محبوب پرسپولیسی‌ها.

زنوزی که در فصل گذشته مالکیت تراکتور را عهده دار شد و با خریدهای پر سر و صدا و تغییرات پیاپی روی نیمکت تیمش در نهایت در دستیابی به حداقل سهمیه آسیا ناکام ماند، برای فصل جدید برنامه جدید و بهتری در نظر دارد و به دنبال بمب نقل ‌انتقالاتی و حضور برانکو ایوانکوویچ در تبریز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اخبار رسیده مذاکرات جدی بین طرفین روز دوشنبه و در دفتر زنوزی در شهرک غرب تهران انجام پذیرفته و البته هنوز برانکو پاسخ روشنی به این درخواست تراکتورسازی نداده و همه چیز را منوط به پایان فصل و البته توافق با پرسپولیس کرده است.

برانکو طی چهار فصل حضور در ایران و روی نیمکت پرسپولیس آنها را به سه قهرمانی در لیگ برتر و یک نائب قهرمانی رسانده و تجربه یک فینال تاریخی در آسیا را در کارنامه آنها ثبت کرده است. باید دید مالک متمول تراکتور در نهایت قادر است در راستای بلندپروازی‌های خود، اینبار بزرگترین دستبرد را به اردوگاه پرسپولیس بزند یا خیر.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تراکتور سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۴۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس

آفتاب‌‌نیوز :

تمرین امروز شنبه پرسپولیس در حالی برگزار شد که خانواده یکی از هواداران این تیم در آن حضور داشت.

هوادار بانوی پرسپولیس که ویدئوی حضورش در بازی با سپاهان و ابتلاء به یک بیماری منتشر شده بود امروز همراه با همسر و دو فرزندش در تمرین حاضر شد و با بازیکنان و اعضای کادر فنی صحبت کرد.

در ادامه نیز عکس دسته جمعی یادگاری با خانواده این طرفدار گرفته شد تا او با قوت قلب هرچه بیشتر دوره درمانی خود را پیگیر شود.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی