Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره مصری قرمزها معتقد است که تیمش در فینال لیگ قهرمانان اروپا، کار سختی مقابل تاتنهام خواهد داشت.

طرفداری - محمد صلاح ستاره مصری لیورپول، عنوان کرد که می خواهد تابستانی فوق العاده را سپری کند و پیروزی در فینال مادرید در روز شنبه (1 ژوئن مصادف با 11 خرداد)، می تواند شروعی شگفت انگیز برای این موضوع باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش Goal، مهاجم 26 ساله قرمزها که رویاهای خودش را در فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل گذشته نابود شده دید، فرصتی دوباره برای رستگاری پیدا کرده است. مصدومیت صلاح در نیمه اول فینال کیف در سال گذشته، ضربه ای ویران کننده ای به خود این بازیکن و تیمش بود. با این حال، ستاره مصری لیورپول، امیدوار است که در آینده خاطرات بهتری از فینال مادرید و دیدار با تاتنهام داشته باشد. شاگردان یورگن کلوپ در فینال امسال، در کفه سنگین تر ترازو قرار دارند. از طرفی دیگر، محمد صلاح نه تنها پیروزی در بازی، بلکه به ثمر رساندن 1 الی 2 گل در بازی مقابل تاتنهام را هدف گرفته است. صلاح در گفت و گو با beIN Sports، اظهار داشت: 

حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا، فقط یک رویا نیست و امیدوارم که هر چه زودتر تبدیل به واقعیت شود و بتوانم در فینال گلزنی کنم و سپس به همراه مصر در رقابت های جام ملت های آفریقا قهرمان شوم. خوشحالم که شانس حضور در یک فینال دیگر را دارم. بسیار هیجان زده هستم و  امیدوارم که بتوانم این بار و در این بازی به طور کامل بازی کنم. امیدوارم که بتوانیم اتفاقات فینال کیف را جبران کنیم و با کسب نتیجه خوب در بازی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شویم.

به عقیده صلاح، تاتنهام حریف بسیار سرسختی است. لیورپول و تاتنهام، هر دو در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شبی دراماتیک را تجربه کردند. لیورپول علی رغم شکست 3 بر 0 در بازی رفت مقابل بارسلونا با برتری 4 بر 0 در بازی برگشت و در مجموع با نتیجه 4 بر 3 به فینال مادرید صعود کرد. تاتنهام نیز که در بازی رفت با نتیجه 1 بر 0 مقابل آژاکس شکست خورده بود، در بازی برگشت در آمستردام، با نتیجه 3 بر 2 و به لطف گل دقیقه 95 لوکاس مورا به پیروزی رسید و رقیب لیورپول در فینال شد. صلاح در مورد رویارویی با تاتنهام در فینال مادرید، گفت:

فکر می کنم که کار سختی در مقابل تاتنهام خواهیم داشت. اما در نهایت این فینال لیگ قهرمانان اروپاست و حریفی آسان در این مرحله وجود ندارد. در صورتی که آژاکس به فینال صعود می کرد هم کار مشکلی داشتیم، چرا که آن ها تیم هایی مانند یوونتوس و رئال مادرید را از دور رقابت ها کنار زده بودند. با این حال، تمام تمرکزمان در حال حاضر معطوف به تاتنهام است. بازی سخت تری داریم چرا که رقیبمان نیز، تیمی از لیگ برتر انگلستان است ولی در صورت رویارویی با هر رقیبی باید پیروز می شدیم و این چیزی است که ما می خواهیم انجام دهیم.

همانطور که ذکر شد، لیورپول روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی در فینال مادرید دارد، با این حال، صلاح به این موضوع اعتقادی ندارد. او عنوان کرد:

فکر نمی کنم این موضوع که ما شانس اول قهرمانی هستیم، تغییری در روند بازی ایجاد کند. چیزی که باید انجام دهیم، تمرکز روی بازی و پیروزی در فینال است. این که چه تیمی شانس بیشتری برای پیروزی دارد، مسئله تاثیرگذاری نیست و ما باید کار خودمان را در زمین مسابقه انجام دهیم. ممکن است که این موضوع انگیزه بیشتری به ما بدهد اما، تاثیری در تیم پیروز مسابقه نخواهد گذاشت. 

انتظار می رود که روبرتو فیرمینو، برای حضور در فینال مادرید، آماده باشد. مهاجم برزیلی قرمزها در هیچکدام از 5 بازی اخیر تیمش، به میدان نرفته است. فیرمینو در حال حاضر، از تمرینات گروهی دور است و به صورت انفرادی تمرین می کند، اما یورگن کلوپ انتظار دارد که این بازیکن در فینال مادرید حاضر باشد و صلاح نیز عنوان کرد که از حضور هم تیمی برزیلی اش در این بازی استقبال می کند. او اذعان داشت:

فیرمینو بازیکن مهمی برای ماست و در همه بازی ها به ما کمک می کند. از بازگشت او بسیار خوشحالم. امیدوارم که او بتواند به ما، در راه رسیدن به افتخاری خوب، کمک کند. 

صلاح در ادامه بیان کرد:

ما برای فینال بسیار هیجان زده هستیم. البته این دومین فینال متوالی ماست. ما سال گذشته مقابل رئال مادرید شکست خوردیم، اما این بار حس و حالی که در اطراف تیم وجود دارد بسیار بهتر و متفاوت تر از سال گذشته است و ما هم با تجربه تر از سال قبل هستیم. همه منتظر این بازی هستیم. اردوی آماده سازی خوبی را در اسپانیا سپری کردیم و در حال حاضر در  لیورپول حضور داریم. بازیکنان و کادر فنی انگیزه بسیار بالایی برای فینال مادرید دارند. امیدوارم که این بار، بتوانیم برنده شویم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۴۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر

با وجود از دست دادن موقعیت‌های گلزنی، محمد صلاح همچنان آمارهای مهمی را به ثبت می‌رساند.

طرفداری | لیورپول در چارچوب هفته سی و ششم لیگ برتر انگلیس با نتیجه 4-2 مقابل تاتنهام به پیروزی دست یافت. 

محمد صلاح با عملکرد بسیار خوبی که مقابل اسپرز به نمایش گذاشت، شمار گل و پاس‌ گل‌های خود را در لیگ برتر دو رقمی کرد. به نقل از اسکواکا، ستاره مصری لیورپول اولین بازیکن تاریخ لیگ برتر محسوب می‌شود که طی 3 فصل متوالی در گلزنی و ارسال پاس گل، حداقل عدد 10 را به ثبت می‌رساند. صلاح همچنین پس از وین رونی، دومین بازیکنی است که طی 5 فصل متفاوت به این مهم دست می‌یابد. فرعون از بدو ورود به لیورپول، به جز فصل 20-2019، طی تمامی فصل‌ها در مجموع رقابت‌ها 25+ گل به ثمر رسانده است. او در فصل 24-2023، 18 گل و 10 پاس گل برای یورگن کلوپ به ارمغان آورده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • کلوپ: لیورپول امشب را خیلی دوست داشتم
  • خشم لیورپول سر تاتنهام آوار شد؛ نوشدارو!
  • گل ستاره لیورپول آنفیلد را منفجر کرد (عکس)
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • لیورپول 4-2 تاتنهام: افسوس برای امتیازات از دست رفته!
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • گل محمد صلاح به تاتنهام (لیورپول 1-0 تاتنهام)