Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس آکادمی مطالعات ژئوپلیتیک روسیه و ناخدا یکم بازنشسته با اشاره به اعزام ناوگروه آمریکا به خلیج فارس اظهار داشت: آمریکا هم می دانند که افزایش تنش در خاورمیانه و خلیج فارس به نفع این کشور نیست بنابراین وارد فاز جدیدی از مناقشه با ایران نمی شوند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، کنستانتین سیوکوف اظهار داشت: ترامپ به خوبی از پیامدهای هولناک افزایش مناقشه آگاه است و مقامات واشنگتن می دانند که خرابکاری در چند نفت کش کار افرادی است که به دنبال تشدید تنش میان ایران و آمریکا هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اقدامات ایران تاکنون سنجیده و روی حساب بوده است، گفت: باور کردنی نیست که ایران در این خرابکاری دست داشته باشد، دلیل مذاکره نکردن تهران با واشنگتن نیز منطقی است چرا که گفت وگو با دولت کنونی آمریکا که توافق ها را یکی پس از دیگری لغو می کند، بیفایده است.

سیوکوف به عنوان نمونه به خروج آمریکا از برجام اشاره کرد و افزود: این اقدام آمریکا با وجود قطعنامه 2231 شورای امنیت در حمایت از برجام انجام گرفت.

کارشناس روس ادامه داد: با این وجود ایران و آمریکا با اقدامات خود باعث کاهش تنش در منطقه شوند زیرا وضعیت کنونی به سود هیچ یک از طرفین نیست.

وی با بیان اینکه کشورهایی وجود دارند که خواهان افزایش درگیری میان دو کشور هستند، بدون نام بردن از عربستان و اسرائیل گفت: تهران و واشنگتن باید مراقب باشند تا این کشورها آتش جنگ را روشن نکنند.

سیوکوف تصریح کرد: روسیه تمام تلاش خود را برای حل و فصل وضعیت کنونی بین ایران و آمریکا بکار می گیرد اما این دو کشور باید خودشان برای رفع اختلافات و جلوگیری از مناقشه تلاش کنند.

کارشناس نظامی روس گفت: ایران از تسلیحات پیشرفته برخوردار است و آمریکا نیز از توانمندی نظامی ایران آگاه است و می داند که ورود به جنگ با این کشور خسارت های جبران ناپذیری خواهد داشت بنابراین ایران قوای لازم برای بازدارندگی را دارد و رهبران ایران نیز از راه سوم یعنی مقاومت سخن می گویند.

انتهای پیام / 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان کارشناس نظامی رهبران ایران وضعیت کنونی توانمندی قوای لازم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از رویترز، وارن بافت، سرمایه‌دار مشهور آمریکایی، اعلام کرد بر این باور است که دولت آمریکا برای تأمین کسری بودجه فزاینده این کشور به جای کاهش هزینه‌های خود به سمت افزایش مالیات‌ها می‌رود.

وی در نشست سالانه سهامداران مؤسسه سرمایه گذاری برکشر هاتاوی در اوماها گفت: من فکر می‌کنم که افزایش مالیات‌ها محتمل است.

بافت تاکید کرد که دولت آمریکا یک روزی تصمیم خواهد گرفت که دیگر نمی‌خواهد کسری بودجه انقدر افزایش یابد چراکه تبعات منفی جدی در پی خواهد داشت. از طرفی آنها ممکن است نخواهند هزینه‌های خود را هم کمتر کنند و در نتیجه تصمیم بگیرند که سهم بیشتری از چیزی که متعلق به ماست را از ما بگیرند و ما مجبوریم آن را بپردازیم.

دفتر بودجه کنگره آمریکا پیش بینی کرده که نسبت کسری بودجه این کشور به تولید ناخالص داخلی از ۵.۵ درصد در سال مالی جاری به ۸.۵ درصد در سال ۲۰۵۴ خواهد رسید.

پیش بینی‌ها نشان می‌دهد در صورتی که قانون کاهش مالیات‌ها در آمریکا، مصوب سال ۲۰۱۷، برای سال جدید هم اجرایی شود شاهد بدتر شدن اوضاع کسری بودجه در این کشور باشیم.

کد خبر 6097011 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • استقبال خاورمیانه از صنعت ساخت‌وساز جدید
  • استقبال خاورمیانه از ساخت‌وساز ماژولار
  • صدایی که از ایران شنیده می‌شود/آیا معمای طالبان حل خواهد شد؟ / فاصله خاورمیانه تا توافق
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • تولید ورونق اقتصادی دربزرگترین معدن کرومیت خاورمیانه
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • مسکو از جنگ ایران و اسرائیل چه بهره‌ای برد؟ روسیه تمام تخم‌مرغ‌هایش را در سبد ایران نمی‌گذارد
  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • حماس: پیشنهاد توافق کنونی بهتر از پیشنهادهای قبلی است