Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@23:08:32 GMT

ژاوی: بی‌صبرانه در انتظار چالش جدید زندگی‌ام هستم

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۵۳۲۹

ژاوی: بی‌صبرانه در انتظار چالش جدید زندگی‌ام هستم

سرمربی اسپانیایی جدید تیم فوتبال السد امیدوار است که روزهای خوبی را در دنیای مربیگری ام هم تجربه کند.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از الرای، ژاوی بعد از جدایی از بارسلونا تصمیم گرفت که پیراهن تیم فوتبال السد قطر را بر تن کند. این فوق ستاره اسپانیایی چهار سال با تیم فوتبال السد بازی کرد. او روز گذشته (سه شنبه) به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شد تا با آغاز فصل جاری تجربه جدید خود را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ژاوی در نخستین واکنش خود بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید السد، گفت‌: ابتدا باید این را بگویم که بعد از گذشت چهار سال با پیراهن تیم فوتبال السد خوشحال هستم که به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شده ام. بی صبرانه در انتظار آغاز مرحله جدید از زندگی هستم. شور و هیجان زیادی دارم. به عنوان بازیکن روزهای فراموش نشدنی را تجربه کردم و امیدوارم که به عنوان مربی هم روزهای خوبی داشته باشم.

سرمربی جدید السد در پایان اظهاراتش به مدیران باشگاه اشاره کرد و در این‌باره، اضافه کرد: مدیران باشگاه السد به من اعتماد کردند و این را می دانم که مسئولیت سنگینی بر عهده دارم اما برای این مأموریت خود را آماده کرده‌ام.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: السد قطر ژاوی هرناندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • با وجود علاقه سرمربی آلمانی؛ هانسی فلیک هیچ‌وقت به هدایت بارسلونا نزدیک نبود!
  • روزهای سخت مهاجم جوان برزیلی در بارسلونا؛ ویتور روکه ناامید و افسرده است!
  • گالتیه: لینک شدن به میلان مایه مباهات است؛ به گمانم، آن‌ها لوپتگی را انتخاب کرده‌اند
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • ادامه پیشروی های گسترده ارتش روسیه با تصرف یک شهر دیگر/ پیش بینی روزهای سخت در انتظار ارتش اوکراین
  • روزهای سختی در انتظار استقلال است
  • انتقاد تند روزنامه قطری از سرمربی بومی السد
  • ژاوی: جیرونا در سطح تیم‌های لیگ قهرمانان است
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)