Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@09:25:16 GMT

خبر خوش برای طرفداران Call of Duty: Black Ops 4

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۵۳۶۵

خبر خوش برای طرفداران Call of Duty: Black Ops 4

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما هم از کسانی هستید که از نقشه Arsenal Sandstorm در عنوان Call of Duty: Black Ops 4 راضی نیستید باید بگوییم زمان آن فرا رسیده که خوشحال باشید زیرا این نقشه در بروزرسانی جدید این عنوان دفعات کمتری حضور خواهد داشت.

دلیل آن که در گذشته آن را بیشتر مشاهده می‌کردید این است که در این عنوان سیستم نقشه بازی به صورتی است که آن‌ها به شکل چرخشی نمایش داده می‌شوند و گیمرها به آن‌ها رای می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در این چرخش‌ها نقشه مذکور بیشتر از همه دیده می‌شده و این در حالی است که کمترین طرفدار را نیز داشته است.

بیشتر بخوانید: نام نسخه جدید سری بازی‌های ندای وظیفه مشخص شد +تصویر 

Treyarch یک بروزرسانی جدید برای Call of Duty : Black Ops 4 منتشر کرده است و در حالی که چند قابلیت و ویژگی‌ جدید به این عنوان اضافه شده یک تغییر اساسی نیز در آن صورت گرفته که آن کم شدن تعداد دفعاتی است که نقشه Arsenal Sandstorm ظاهر می‌شود.

بر اساس گزارشی که Treyarch از این کار خود منتشر کرده دلیل کم شدن تعداد دفعات نمایش نقشه Arsenal Sandstorm این است که پس از بررسی رای کاربران و نظرات آن‌ها فهمیدند این نقشه طرفداران زیادی ندارد. درست است که این نقشه طرفدارانی نیز دارد اما تعداد کسانی که از آن ناراضی هستند به مراتب بیشتر است.

دلیل اصلی نارضایتی آن‌ها این است که بدون استفاده از دوربین دید در شب دیدن افراد دیگری که درون بازی هستند تقریبا غیرممکن است. این بدان معناست که وضوح آن مانند دیگر نقشه‌ها نیست. از دیگر محتویاتی که پس از بروزرسانی به آن اضافه شده است پلی‌لیست مخصوص نقشه Nuketown است. کاربران قدیمی این عنوان آن را در نسخه‌های پیشین با نام Nuketown 24/7 می‌شناسند. شرکت توسعه دهنده این بازی اعلام کرده است که در آینده حالت‌های دیگری مانند Bolt Action Barebones به آن اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

نقشه Arsenal Sandstorm در عنوان Call of Duty: Black Ops 4 کمتر ظاهر خواهد شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین بررسی به عمل آمده از طریق سامانه بلیت فروشی، تنها کمی بیشتر از شش هزار بلیت اینترنتی برای بازی تراکتور - استقلال به فروش رفته است.

این در حالی است که این عدد متعلق به شب گذشته بوده اما با روند موجود بعید است تعداد بلیت فروخته شده از ۱۰ هزار نفر بیشتر باشد.

البته باتوجه به بلیت فروشی کاغذی در مقابل استادیوم و همچنین تسهیل ورود هواداران بدون بلیت در تبریز، عموما استقبال چندانی از خرید اینترنتی بلیت برای بازی تراکتور انجام نمی‌شود.

دیگر خبرها

  • مشکلات روانشناختی چه ارتباطی با چاقی دارد؟
  • بیماری روانشناختی و فشار خون از عوامل چاقی هستند
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز
  • واکنش عجیب هاشمی نسب به فحاشی هواداران حریف در تبریز ؛ اگر طرفداران تراکتور بودند ...
  • ادای احترام زیبای طرفداران پاری سن ژرمن به لیدر فقید هواداران دورتموند / عکس
  • فقط شش هزار بلیت برای تراکتور - استقلال
  • سنگ تمام طرفداران بایرن برای قیصر فقید
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • غول نروژی در دنیای گیم؛ شخصیت ارلینگ هالند به بازی کلش آو کلنز اضافه می‌شود
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!