Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم شهرستان بهار مردمی سخاوتمند و دست به خیر هستند که همواره در هر زمانی نیازمندان و مستمندان را فراموش نکرده و این کمک ها را برکت زندگی خود می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نافع،  به همین جهت مراکز خیریه متعددی نیز در شهر فعالیت کرده و به طور مستمر، نیازمندان را تحت پوشش قرار داده و کمک های مردمی را در مقاطع مختلف به دست مستمندان می رسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز نیکوکاری و آستان قدس نیز از جمله این مراکز خیریه هستند که ماه رمضان امسال به توزیع سبد غذایی و صرف افطاری بین محرومان می پردازند. سیف الله یونسی مسئول مرکز نیکوکاری شهر بهار گفت: در ماه مبارک رمضان و به مناسبت شب های مبارک قدر تعداد 330 سبد غذایی شامل برنج، روغن، ماکارونی، مرغ، قند و شکر به ارزش یکصد هزار تومان تهیه شده و تا قبل از شب بیست و یکم رمضان بین نیازمندان توزیع شد. علاوه بر این بیش از 500 پرس غذای گرم آماده شده و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.


عبدالله رجبی مسئول آستان قدس رضوی در بهار نیز به اقدامات آستان در ماه رمضان اشاره کرد و گفت: تعداد 230 سبد غذایی بین 230 خانواده محروم شهرستان و همچنین تعداد 900 نان محلی در ابتدای ماه رمضان توزیع شده و دو راس گوسفند اهدایی خادمیاران قربانی شده و گوشتش بین نیازمندان توزیع شده است.


وی با اشاره به برنامه های فرهنگی آستان در شب های قدر و ویژه ماه رمضان گفت: مراسم محفلی با قرآن با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار شامل قرائت قرآن و سخنرانی پنج شنبه همین هفته برگزار می شود همچنین همچون سال گذشته شب های قدر در مسجد مسکن مهر تا سحر برنامه شب قدر داریم و هر شب بین ششصد نفر افطاری و سحری توزیع خواهیم کرد.
به گزارش خبرنگار نافع مردم شهرستان بهار نه تنها در ایام خاص همچون ماه رمضان بلکه در همه ایام سال بخشی از درآمد خود را صرف امور خیریه و به ویژه کمک به مستمندان کرده و اعتقاد قلبی به برکت این کمک ها دارند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • ساخت فضاهای آموزشی در مناطق محروم شهرستان دیر
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند
  • پایگاه امداد جاده‌ای اورژانس «حسن قشلاق» بهار کلنگ‌زنی شد
  • ببینید | تدابیر پیشگیری از خواب آلودگی بهاری
  • بوی خوش گیاهان بهاری درسفره گروسی‌ها/۱۳۵ نوع گیاه خوراکی در بیجار
  • بارش‌های رگباری و بهاری از بعد از ظهر امروز در فارس
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • پیش بینی بارش‌های رگباری در سطح شهرستان بردسکن تا پایان هفته