Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی با بیان اینکه توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی در راستای خودکفایی در استان مرکزی پیگیری شود گفت: استان مرکزی در جذب مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت خیران در زمره استان‌های برتر کشور است. ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۴ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سیدعلی آقازاده شامگاه سه‌شنبه در آئین تجلیل از خیران برتر بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: خوشبختانه استان مرکزی در راستای ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی در مرتبه مطلوبی قرار دارد که در زمینه کسب این مقام تنها همکاری خیران دخیل بوده و مابقی مباحث بهانه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خدمت‌گذارانی که در راس قرار دارند باید در زمینه انجام اقدامات خیرخواهانه در خدمت خیران باشند، لازم به ذکر است که استان مرکزی در امور خیرانه همانند مدرسه‌سازی، حوزه بهداشت و درمان، بیمارستان سازی و انواع کمک‌رسانی‌ها به هم‌نوعان سرامد سایر استانهای کشور است و خرسندیم که در خدمتگزار مردمانی هستیم که بیشتر از دولت و مسئولان دلسوز جامعه نیازمند هستند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: قهرمان و پیروز میدان خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش بهزیستی مردم و خیران هستند و ماهم به‌عنوان مسئولان استانی در کنار این قشر ارزشمند در تلاشیم تا زمینه خدمت‌رسانی بیشتر را فراهم اوریم.

آقازاده ادامه داد: متاسفانه بخش اعظمی از خدمات سرپرستی بهزیستی به مددجویان توانبخشی ارائه داده می‌شود که در راستای کنترل اینگونه امار باید بکوشیم تا نکات بهداشتی، درمانی، سلامت، تغذیه و آموزش‌های پیش از ازدواج د خانواده‌ها نهادینه شود تا جامعه و مردمی سالم از نظر جسمی و فکری داشته باشیم.

عرصه خدمات‌رسانی به بهزیستی و کمیته امداد ارتقاء یابد

وی عنوان کرد: باید بگوییم بدون فعالیت خیران دولت نیز قادر به انجام بسیاری از فعالیت‌ها نبود و دولت کنونی باید بکوشد تا خدمات خود را در عرصه خدمات‌رسانی به دستگاه‌هایی اعم از بهزیستی و کمیته امداد ارتقاء دهد البته لازم به ذکر است خدمات کنونی دولت در مقایسه با 6 سال گذشته کیفیت بیشتری پیدا کرده است.

2500 بسته غذایی بین مددجویان بهزیستی در مناطق سیل‌زده گلستان توزیع شد596 بیمار خاص زیرپوشش مستمر بهزیستی زنجان قرار گرفتند32 هزار موسسه غیر دولتی تحت پوشش بهزیستی کشور فعالیت می‌کنند

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: به رغم بروز مشکلات اقتصادی در کشور خیران همچنان با هدف نوع دوستی پای کار هستند که این مسئله بیانگر سطح بالای شعور انقلابی آنها است و تمامی دستگاه‌ها و مدیران استان مرکزی موظفند درخدمت این قشر بزرگ باشند تا  فعالیت‌هایشان مستر و مداوم باشد.

فعالیت بهزیستی در حوزه خدمت‌رسانی مطلوب بوده است

اقازاده بیان کرد: خوشبختانه سال گذشته سطح خدمات رسانی در حوزه بهزیستی و در زمینه رسیدگی و ارائه خدمات ارتقاء مطلوبی داشته و این امر ممکن نبود مگر با حضور خیران در صحنه.

وی با اشاره به اهمیت حضور همگانی در روز جهانی قدس افزود: در راستای اقتدار و استقرار جهانی نظام اسلامی همه مسلمانان موظفند در تجمع عظیم روز قدس حضور یابند تا این نظام مقدس پایدار بماند و امسال هم شاهد خلق حماسه ای شکوهمند توسط مردم باشیم.

انتهای پیام/ش

R41371/P/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۵۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • فعالیت های حفظ و احیای منابع طبیعی درجنوب کرمان مردمی سازی می شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • فعالیت بیش از ۷۰ مرکز خدمات مشاوره‌ای در استان اردبیل
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • سرپرست مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت منصوب شد
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • این رویداد در خدمت ایجاد مشارکت میان جامعه پژوهشگران برگزار شد