Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین شب از لیالی قدر هم گذشت؛ شب با عظمتی که فرصتی برای نجات از آتش بود و تقدیری که نجوای عاشقانه الغوث به این شب‌های قدر گره خورده بود. ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، در سومین شب قدر و عاشقی نجوای الغوث الغوث مردم کرمان چون  مومنان و روزه‌داران خداجوی سراسر کشور نقطه وصل عرش و فرش بود در شب با عظمتی که فرصتی برای نجات از آتش بوده و تقدیری که به این شب‌های قدر گره خورده بود همه از سر این شب و عظمت این لیالی خبر می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شب گذشته و در آخرین شب قدر مساجد، تکایا و مراکز مذهبی در سراسر استان کرمان میزبان عاشقانی بودند که برای راز و نیاز و استغاثه، در شب فرصت‌ها با چشمانی بارانی و دل‌هایی نورانی به درگاه معبود خویش آمده بودند.

سومین شب از شب‌های قدر هم گذشت و تقدیر یک ساله‌ای رقم خورد. شبی که خیلی‌ها فرصت راز و نیاز در مساجد را داشتند و عده‌ای دیگر هم این فرصت برایشان دست نداد.

انتهای پیام/ش

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

نویدمحمدزاده یک پست عاشقانه به مناسبت تولد فرشته حسینی در اینستاگرام منتشر کرد.

فرشته حسینی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغان‌تبار ایرانی است. او فعالیت هنری را از ۹ سالگی از تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد. او همچنین همسر نوید محمدزاده می‌باشد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • آتش‌نشانان، ١٣٨۵ نفر را از مرگ حتمی نجات دادند
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد
  • اهدای عضو در کرمان، نجات بخش زندگی یک نفر در شیراز شد/ برداشت استخوان زانوی اهدا کننده عضو برای ترمیم به ۳ بیمار
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان ۷ استان در اثر آبگرفتگی و سیل
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس