Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-07@06:22:14 GMT

راه و رسم تبدیل شدن به آهنربای آرزوها در سه دقیقه

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۶۹۴۹

ایلنا؛ چشم‌ هایتان را ببندید و خودتان را در ماشینی که همیشه آرزو داشتید و یا در خانه رویاییتان تصور کنید؛ احتمالا همین حالا صدایی به شما می‌ گوید که خواندن ادامه این مقاله، وقت تلف کردن است؛ و بهتر است وقت با ارزشتان را صرف خواندن چنین مقاله مبهمی نکنید؛ خوب پیشنهاد ما این است که به این صدای مزاحم توجهی نکنید! واقعیت این است که هیچ یک از ما بی ‌دلیل به سراغ انجام کاری نمی ‌رویم؛ بی دلیل نیست که شما روی خواندن این مقاله تمرکز کرده اید؛ شما خواندن این مقاله را قبلا جذب کرده بودید؛ همان شبی که مستاصل و خسته، اما امیدوار با خودتان گفتید من موفقیت را جذب می ‌کنم؛ شما ناخودآگاه از یکی از هزاران تکنیک قانون جذب استفاده کردید؛ اما قانون جذب چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال باید به سراغ کتاب قانون جذب برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویاها از آن‌ چه که فکر می ‌کنید؛ واقعی ‌تر هستند

«من همیشه دوست داشتم با خواننده مورد علاقه ‌ام دیدار کنم و حتی در کنار او آواز بخوانم؛ در کمال ناباوری ِ دوستانم، بعد از چند هفته به این آرزو رسیدم!» شما هم دوست دارید بدانید یک نفر چطور می ‌تواند تا این حد سریع به رویاهایش رنگ واقعیت ببخشد؟ پاسخ این سوال، جذب افکار و آرزوها است؛ البته این کار به همین راحتی نیست و برای فهمیدن جزییات باید به سراغ کتاب قانون جذب بروید؛ اما به طور کلی این کتاب می‌ گوید مغز ما مثل یک آهن ‌ربا است و البته ما می ‌دانیم مغز با آن همه نورون و سیناپس و یون ‌های انتقال دهنده، دست کمی از آهن ‌ربا ندارد؛ حالا تصور کنید شما با این آهن‌ ربای خدادادی بتوانید با سرعت جت، افکار و آرزوهایتان را جذب کنید؛ بگذارید برای پاسخ به آن علامت سوال بزرگ بالای سرتان یک مثال واضح تر بزنیم؛ آیا تا به حال شده وقتی گذرتان به کوه و یا یک دره بزرگ می‌ افتد، وسوسه شوید فریاد بزنید و انعکاس صدایتان را بشنوید؟در کتاب قانون جذب، متوجه می ‌شوید که کائنات همان کوه ‌ها هستند که انعکاس صدا و خواسته ‌‍‌های شما را به شکلی عینی و مادی به شما برمی ‌گردانند؛ مثلا اگر چندین سال به داشتن یک خانه بزرگ فکر کردید؛ و البته از افکار منفی مثل «هیچ ‌وقت نمی‌ توانم این خانه را بخرم» دوری کرده باشید؛ خیلی زود و یا پس از زمانی کوتاه، صاحب همان خانه رویایی می ‌شوید؛ پس چرا معطل هستید؟ لیست آرزوهایتان را بنویسید و بعد با بلندترین صدای ممکن برای کائنات فریاد بزنید؛ البته بهتر است قبل از فریاد زدن، تکنیک‌ های قانون جذب را خوب یاد بگیرید؛ شاید راهکارهایی کاربردی ‌تر از فریاد زدن هم برای رسیدن به آرزوها وجود داشته باشد! کسی چه می ‌داند؟

چگونه از پرواز جت آرزوها جا نمانیم؟

راهکارها و تکنیک‌ هایی که در کتاب قانون جذب ارائه می ‌شوند بسیار ساده و در عین حال کاربردی هستند؛ اما همه ما برای درک بهتر و ایمان آوردن، نیاز به یک عصای جادویی داریم؛ چیزی که مغز نکته سنج و واقعیت ‌گرای ما را متقاعد کند تا از دریچه ‌ای دیگر به خوشبختی سلام کند؛ خب خبر خوب این‌ که در کتاب قانون جذب، تا دلتان بخواهد عصای جادویی در انواع و شکل‌ های مختلف وجود دارد؛ شما در این کتاب علاوه بر این‌که با تکنیک‌های مختلف قانون جذب مثل جذب و مثلث طلایی ‌اش یعنی خواستن، باور کردن و خلق کردن، آشنا می ‌شوید؛ علاوه بر این که چگونگی جذب سلامتی، شادی، موفقیت درکار و ... را می ‌آموزید؛ می ‌توانید داستان انسا‌ن ‌هایی که از طریق قانون جذب به آرزوهایشان رسیدند؛ دنبال کنید. داستان ‌هایی که ممکن است به نظرتان باورنکردنی بیایند اما باید بگوییم تمام این داستان‌ ها واقعی هستند!

با سرعت جت به سراغ آرزوها بروید

اگر به دنبال یک سایت آموزشی همه فن حریف هستید؛ اگر در حوزه کسب‌وکار فعالیت دارید و دوست دارید از آخرین روش ‌های بازاریابی مطلع بشوید؛ یا به خواندن مقاله ‌هایی در حوزه موفقیت علاقه ‌مندید ؛ و یا بعد از خواندن این مقاله وسوسه شده ‌اید که کتاب قانون جذب را تهیه کنید؛ اما نمی ‌دانید به کدام کتاب‌ فروشی بروید؛ پیشنهاد ما این است که به سایت جت مراجعه کنید؛ در این سایت آموزشی، شما به دریای بی کرانی از اطلاعات دست پیدا می‌ کنید؛ اطلاعات مختلفی در رابطه با مشاغل و کسب ‌و ‌کارهای خانگی، اصول بهینه سازی سایت و سئو، استارتاپ‌ ها و اصول دیجیتال مارکتینگ و...  و  البته در کنار همه این مقاله ‌های ارزشمند، می ‌توانید از فیلم‌ ها و کتاب‌ های آموزشی هم استفاده کنید؛ فقط کافی است سری به سایت جت بزنید و محصولات معتبر آموزشی اش را ببینید و هرکدام را که می خواهید فقط با یک کلیک به سبدخریدتان اضافه کنید. جت در ازای هر پنجاه هزار تومان خرید، 5000 تومان به حساب کاربری شما اضافه می کند که می توانید در خریدهای بعدی از این اعتبار استفاده کنید. شاید کتاب ها و محصولات سایت جت هم یکی از همان چیزهایی باشد که جذب کرده اید، کسی چه می داند؟!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شادی قانون مغز جذب داستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ

به گزارش خبرآنلاین اظهارات عصر شنبه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا علیه جو بایدن در حالی مطرح شد که او داشت در مورد دردسرهای حقوقی خودش صحبت می‌کرد و به دادستان‌های این پرونده‌ها می‌تاخت و همچنین در مورد کیفرخواست‌های جدیدی که علیه چندین تن از دستیاران ارشد سابقش در آریزونا مطرح شده، اعتراض می‌کرد.

به نقل از ایسنا براساس فایل صوتی از ضیافتی که به دست ان‌بی‌سی نیوز رسیده، ترامپ گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می‌کنند. و این تنها چیزی است که آنها دارند. و این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می‌شوند.»

رئیس‌جمهور سابق آمریکا افزود: «بایدن بدترین رئیس جمهور تاریخ کشور ماست. او به شدت بی‌کفایت و ناتوان است. او مثل چی حقه‌باز است! او کاندیدای تحت نفوذ و کنترل نیروهای خارجی است... او مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر می‌پذیرد. او حقه‌باز است.»

به گزارش خبرگزاری رویترز، «ایمی اسپیتالنیک» مدیر اجرایی شورای روابط عمومی یهودی یکشنبه در بیانیه‌ای گفت: «انجام چنین مقایسه‌هایی همیشه اشتباه، توهین‌آمیز و نفرت‌انگیز است؛ خصوصا زمانی که آن را در کنار سابقه طولانی این رئیس‌جمهور سابق در عادی‌سازی یهودستیزی در نظر گرفت. به خصوص استفاده از مقایسه‌هایی با نازی‌ها در خدمت یک برنامه متعصبانه و اقتدارگرا، شنیع است.»

کاخ سفید در بیانیه‌ای تند به اظهارات ترامپ پاسخ داد و به رفتار و لفاظی‌های گذشته این نامزد احتمالی جمهوری‌خواه، اشاره داشت، از جمله اظهارات مکرر او مبنی بر اینکه مهاجران غیرقانونی «خون کشور ما را مسموم می‌کنند»؛ زبانی که لفاظی‌های آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی و دیگر برترپنداران سفیدپوست را بازتاب می‌دهد.

اندرو بیتز، سخنگوی کاخ سفید گفت: «رئیس‌جمهور بایدن به جای تکرار لفاظی‌های وحشتناک فاشیست‌ها، صرف ناهار با نئونازی‌ها، و دامن زدن به تئوری‌های توطئه‌ای که به قیمت جان یک افسر پلیس شجاع تمام شده است، مردم آمریکا را حول ارزش‌های دموکراتیک مشترک و حاکمیت قانون گرد هم می‌آورد؛ رویکردی که باعث شده بزرگ‌ترین کاهش جرایم خشونت‌آمیز در ۵۰ سال گذشته رخ دهد.»

از سوی دیگر حامیان ترامپ تلاش‌ کردند تا صحبت‌های او را لاپوشانی کنند.

داگ بورگم، فرماندار داکوتای شمالی که جزو چندین گزینه محتمل برای معاونت ترامپ است و در همان مهمانی جنجالی در عمارت مارالاگو شرکت داشت، یکشنبه درباره عبارت «گشتاپو» که ترامپ استفاده کرده بود، به‌ شبکه خبری سی‌ان‌ان گفت: «این صحبت در کانون سخنان او نبود. اکثریت آمریکایی‌ها احساس می‌کنند محاکمه‌ای که او در حال حاضر در آن حضور دارد، انگیزه‌های سیاسی دارد.»

هنوز نمایندگان ترامپ به سخنان او واکنشی نشان نداده‌اند. اظهارات ترامپ بعدازظهر شنبه در باشگاه مارآلاگو در فلوریدا در جمع صدها عضو کمیته ملی جمهوری‌خواه بیان شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903339

دیگر خبرها

  • واکنش مهران غفوریان به ساواکی خواندن پدرش
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • «سقف‌گذاری برای اجاره‌بها» به قانون تبدیل شد
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سند تک‌برگی تبدیل می‌شود
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • حکم نماز و استفاده از غذا در خانه کسی که خمس نمی‌دهد
  • تبدیل اسناد مالکیت دفترچه‌ای به سندتک‌ برگی در زابل
  • «روایت اول» از ردیف یک موسیقی‌دان مهم منتشر شد/خواندن یک قصه جالب