Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، ناصر مطیعی از پرداخت بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال بابت مرحله اول تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی به حساب ۲۰۳ دانشگاه کشور و دانشکده های فنی و حرفه ای خبر داد.

وی اظهار کرد: با پرداخت این مبلغ از سوی صندوق رفاه دانشجویان، دانشگاه ها و دانشکده های فنی و حرفه ای می توانند نسبت به تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: با فرا رسیدن فصل تابستان و تخلیه سراهای دانشجویی، با پرداخت کمک های صندوق رفاه دانشجویان، تلاش های زیادی برای بهسازی و تعمیر و تجهیز سراهای دانشجویی آغاز می شود.

وی ادامه داد: این کمک به دانشگاه هایی پرداخت شده است که درصد تحقق وصول اجاره بهای سراهای دانشجویی آنها در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ حداقل ۸۰ درصد است.

مطیعی تصریح کرد: در راستای حمایت از دانشگاه ها برای بهبود و ارتقای سراهای دانشجویی نیز بخشنامه ای مبنی بر اعلام فهرست سراهای نیازمند به تعمیر و تجهیز و همچنین ارتقاء ارسال شد تا بتوان با همکاری دانشگاه ها و با فراهم ساختن فرصت مناسب برای آنها، شرایط اسکان مطلوب را برای دانشجویان عزیز در نیمسال آینده ایجاد کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس مرحله اول اعتبار تعمیر و تجهیز زودتر از موعد اعلام شده در بخشنامه ارسالی پرداخت شد.

کد خبر 4628388 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری صندوق رفاه دانشجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه امروز جمعه برای اعلام حمایت از مردم فلسطین در غزه تظاهرات کردند.

دانشجویان دانشگاه ماردین ترکیه در این تظاهرات سرکوب تظاهرات‌های دانشجویی در آمریکا در حمایت از فلسطین را محکوم کردند.

جنبش دانشجویی در حمایت از فلسطین از هفته گذشته در سراسر آمریکا شدت گرفته و به چند کشور دیگر سرایت کرده و تاکنون صدها دانشجو توسط پلیس دستگیر شده‌اند. این تظاهرات از دانشگاه کلمبیا آغاز شد. دانشجویان اوایل روز چهارشنبه گذشته اقدام به برپایی چادرهایی در یکی از محوطه‌های چمن‌های دانشگاه نموده و پس از آن در همبستگی با فلسطین فریادها اعتراض بلند کرده و شعار ما حماس هستیم را می‌دادند.

کد خبر 6089265

دیگر خبرها

  • اعلام همبستگی دانشجویان ترکیه با دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • گسترش اعتراضات دانشجویی در پایتخت آمریکا
  • خیزش دانشجویی در آمریکا و درگیری پلیس با دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • برگزاری اردوگاه حمایت از غزه در دانشگاه سیدنی استرالیا + تصاویر
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان