Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:39:01 GMT

شرط برقراری گارانتی خودرو‌های سایپا

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۷۶۳۰

شرط برقراری گارانتی خودرو‌های سایپا

قائم مقام مديرعامل سايپايدك از الزام انجام سرویس‌های دوره‌ای محصولات گروه سایپا در شبکه نمایندگی‌هاي اين خودروساز به عنوان شرط برقراري گارانتي خودرو خبر داد.

به گزارش «تابناک» به نقل از سايپانیوز، ايرج حسيني‌پژوه با اعلام این خبر گفت: انجام سرويس‌هاي دوره‌اي باعث افزايش طول عمر خودرو و پيشگيري از بروز خسارت‌هاي عمده، كاهش استهلاك، افزايش كارايي و ايمني سرنشينان مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وي افزود: حضور نیروهای متخصص و آموزش دیده، انجام تعميرات استاندارد مطابق با دستورالعمل شركت‌هاي توليد كننده خودرو گروه سايپا، استفاده از قطعات مرغوب با سطح کیفی استاندارد و گارانتی تعویض، پاسخ‌گویی نمايندگي‌ها در خصوص مشکلات احتمالی پیش آمده پس از انجام سرویس و افزايش رضايت مشتريان، از جمله مزایای انجام سرویس‌های دوره‌ای در شبکه نمایندگی‌هاي مجاز می‌باشد.

حسيني‌پژوه يادآور شد: انجام تعميرات و سرويس‌ها در خارج از شبكه نمايندگي‌هاي مجاز توسط عده‌اي از مشتريان كه موجب بروز صدمات و خسارات ناشي از انجام تعميرات غير استاندارد و نصب قطعات فاقد صلاحيت كيفي بر روي خودرو شده و در بسياري از موارد براي مشتريان محترم مشكلات فراوان ايجاد کرده است، گروه سايپا را بر آن داشت تا جهت پيشگيري، انجام سرويس‌هاي دوره‌اي در شبكه نمايندگي‌هاي مجاز را جزء الزامات گارانتي قرار دهد.

قائم مقام مديرعامل سايپايدك تصريح كرد: برنامه سرويس و نگهداري خودرو طبق كارشناسي‌هاي صورت پذيرفته تدوين و در دفترچه راهنماي مشتريان گنجانده شده كه در زمان تحويل خودرو به مشتريان محترم ارائه مي‌شود. لذا سرويس‌هاي دوره‌اي مانند تعويض روغن، فيلتر، لنت ترمز و كليه موارد اعلام شده در دفترچه مي‌بايست توسط نمايندگي‌هاي مجاز سايپا انجام شود و انجام اين سرويس‌ها در خارج از شبكه نمايندگي‌ها موجب باطل شدن گارانتي خودرو و قطعات مرتبط با سرويس‌هاي مذكور خواهد شد. همچنين مشتريان محترمي كه دسترسي به دفترچه راهنماي مشتري ندارند مي‌توانند از طريق سايت www.saipayadak.org اطلاعات لازم را دريافت کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: خودروسازی سایپا گارانتی گارانتی خودرو میترا استاد معامله قرن استراماچونی محمد علی نجفی اتحادیه اروپا روز قدس امام جمعه کازرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت

به گزارش خبرگزاری مهر، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

کد خبر 6093987

دیگر خبرها

  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • تعطیلی دانشگاه لهستانی به جرم فروش مدرک/ مدیران سیاسی و نظامی مشتریان مدرک تقلبی بودند
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • سایپا فراخوان داد / این افراد به سایت سایپا مراجعه کنند
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت