Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@00:08:17 GMT

اعضاء جدید شورای اکران آثار سینمایی معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۷۷۲۸

اعضاء جدید شورای اکران آثار سینمایی معرفی شدند

با حکم حسین انتظامی اعضا شورای اکران آثار سینمایی در سال ٩٨ معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، حسب ماده ٩ نظامنامه اکران با حکم رئیس سازمان سینمایی منوچهر شاهسواری، محسن امیریوسفی، مصطفی کیایی، رضا سعیدی پور، سید مسعود اطیابی و علی سرتیپی به عنوان اعضاء شورای اکران آثار سینمایی انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ابراهیم داروغه زاده ریاست این شورا را عهده دار است و محمد رضا فرجی نیز به عنوان دبیر مسئولیت دارد.



در ماده ٩ نظامنامه اکران آمده است به منظور بررسی و ایجاد راهکارهای موثر در تامین نیازهای نظام نمایشی و پیشنهاد شیوه های حمایتی در مرحله نمایش و رسیدگی به عملکرد شورای صنفی نمایش و همچنین تدوین یا اصلاح آیین نامه اجرایی شورای صنفی نمایش، شورای اکران آثار سینمایی با ترکیب معاون ارزشیابی و نظارت سازمان امور سینمایی( رئیس شورا)، مدیرعامل خانه سینما (نایب رئیس)، دبیر شورای صنفی نمایش ، چهار کارشناس خبره صنوف ذیربط با پیشنهاد معاون ارزشیابی و نظارت سازمان و مدیرکل سینمای حرفه ای (بدون حق رای) به عنوان دبیر با حکم رئیس سازمان امور سینمایی تشکیل می شود.   

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر مراسم شب قدر ماه رمضان خبرگزاری شبستان اردبیل مسجد ماه مبارک رمضان احیای شب قدر شب های قدر قرآن شورای اکران سازمان سینمایی حسین انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد که شورا بعد از بررسی درخواست ها و موارد مطرح شده، قرارداد ۲ فیلم را ثبت کرد.

به این ترتیب قرارداد فیلم سینمایی «تگزاس۳» به کارگردانی مسعود اطیابی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان به سرگروهی پردیس سینمایی هویزه مشهد (پخش این فیلم بر عهده تهیه کننده اثر است) به ثبت رسید. همچنین فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی یوسف منصوری با پخش «بهمن سبز» به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز بعد از فیلم «تاوان» اکران خواهد شد.

مقرر شد اکران فیلم سینمایی «تگزاس ۳» از ۲ خرداد در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور دستور داد؛ متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • محمد خزاعی مطرح کرد؛تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • متخلفان در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • رئیس سازمان سینمایی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • متخلفین در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شورای اجتماعی معرفی شوند
  • تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد
  • خزاعی: تشکیل شورای فیلم اولی‌ها موجب ایجاد امید در میان نسل جوان شد / عدالت محوری در عرصه‌ی کارگردانی حرفه‌ای از همینجا آغاز می‌شود
  • «تگزاس ۳» و «عطرآلود» به سینما می‌آیند
  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی