Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  سید محمد طباطبایی  معاون مشارکت‌های مردم در رسانه مجمع خیرین سلامت صبح امروز در نشست خبری که در ساختمان مرکزی این مجمع برگزار شد، اظهار کرد: با وجود تمام برنامه‌ریزی‌های انجام شده به وسیله کشورهای غربی و دشمنان، ظلم ماندگار نیست و بالاخره در آینده‌ای نزدیک مردم فلسطین به سرزمین‌های خودشان برمی‌گردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌اندازی شورای خبرنگاری  خیرین سلامت

معاون مشارکت‌های مردم در رسانه مجمع خیرین سلامت ادامه داد: به زودی شورای خبرنگاری  خیرین سلامت راه‌اندازی می‌شود تا خبرنگاران بتوانند به مردم نیازمند در حد توان خود کمک کنند زیرا معتقدم که حمایت از نیازمندان فقط حمایت مالی نیست.

طباطبایی با اشاره به اینکه مجمع خیرین سلامت در موضوع  سبک زندگی از یکسال پیش ورود پیدا کرده است، افزود: اگر سبک زندگی مردم کشورمان اصلاح شود  هزینه‌های درمانی کاهش پیدا می‌کند و خوشبختانه باید بگویم که مجمع خیرین سلامت در خط مقدم فعالیت‌های مربوط به کمپین فشار خون است به طوری که قبل از اعلام وزارت بهداشت در این زمینه فعالیت‌های خوبی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مجمع خیرین سلامت در زمینه غربالگری سرطان است، تأکید کرد: با حضور مشارکت‌های زنان اقدامات خوبی در زمینه غربالگری و پیشگیری از سرطان انجام شده است و در این راستا آموزش‌های لازم در مساجد و مراکز عمومی شهرهای همدان، مشهد و اصفهان به وسیله خیرین سلامت صورت گرفته است.

زنان خیر متولی تأمین بسته‌های مواد غذایی برای بیماران هستند

معاون مشارکت‌های مردم در رسانه مجمع خیرین سلامت با اشاره به اینکه زنان خیر متولی تأمین بسته‌های مواد غذایی برای بیماران هستند، بیان کرد: هزینه دو پروژه که اخیرا در کاشان احداث شده است به وسیله زنان خیر تقبل شده است، همچنین  هزینه مرکز جامعه سرطان مادران و پایگاه سلامت شهید بهشتی به وسیله زنان خیر تأمین شده است.

طباطبایی با بیان اینکه در شهرستان گراش دستگاه رادیوتراپی راه‌اندازی شده است، ادامه داد: درمانگاه تخصصی امیرالمؤمنین با مشارکت عام بعد از ماه مبارک رمضان افتتاح می شود و این درمانگاه در کنار بیمارستان شریعتی قرار دارد.

وی گفت: یکی از موضوعات مهم مجمع خیرین  سلامت بخش پژوهش و پیشگیری است زیرا پیشگیری از بیماری‌ها و پژوهش در زمینه سبک زندگی خوب می تواند تعداد تخت‌های بیمارستان کشور را کم کند.

انتهای پیام /

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله حسنی گفت: جذب سرمایه، کاهش مصرف آب با توسعه سیستم‌های نوین آبیاری و تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی بخش کشاورزی سه محور اصلی استان زنجان برای تحقق شعار «جهش تولید و مشارکت مردمی» در سال جاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان افزود: یکی از محورهای اصلی این استان، جذب سرمایه با مشارکت مردمی برای ایجاد واحدهای تولیدی جدید و به‌روزرسانی واحدهای موجود به منظور افزایش تولید است.

حسنی ادامه داد: دولت نیز به دنبال کاهش فرآیندها و تسهیل در صدور مجوزها برای سرمایه‌گذاری است.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان زنجان همچنین در خصوص کاهش مصرف آب با بکارگیری سیستم‌های نوین آبیاری با مشارکت مردم اظهار داشت: این طرح از سال‌ها پیش در حال اجرا است، اما امسال سرعت بیشتری خواهد گرفت.

حسنی در مورد تکمیل واحدهای نیمه‌تمام تولیدی در بخش کشاورزی نیز تصریح کرد: امسال طرح‌های نیمه‌تمام تکمیل می‌شود ضمن آنکه برای طرح‌های غیرفعال برنامه داریم و با تزریق منابع مالی امیدواریم این واحدها به چرخه تولید بازگردند و منجر به افزایش تولید شوند.

کد خبر 6097626

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • راه اندازی ۵۰ خانه محیط زیست در خراسان جنوبی
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • ۱۵ هزار تخت بیمارستانی جدید تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود
  • مرکز ملی مغز با هدف گسترش خدمات در زمینه علوم شناختی راه‌اندازی می‌شود
  • نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی