Web Analytics Made Easy - Statcounter

پيكارهاي جام رمضان تنيس روي‌ميز پسران قم با معرفي نفرات برتر براي حضور در اردوي تيم اعزامي هیأت پينگ‌پنگ قم به مسابقات تور ايراني اين رشته به پايان رسيد.به گزارش بلاغ،هیأت تنیس روی‌میز استان قم امسال رقابت‌های جام رمضان این رشته را مطابق هر سال در سالن شهید محمدی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار کرد و شرکت کنندگان در تلاش برای کسب عناوین برتر رقابتی نزدیک و تماشایی با یکدیگر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رقابت‌ها علاوه بر تلاش برای کسب رتبه‌های اول تا سوم، به واسطه در پیش بودن پیکارهای تور ایرانی تنیس روی‌میز از حساسیت بسیار بالایی برخوردار بود، زیرا هیأت پینگ‌پنگ استان قم جام رمضان را به عنوان رقابت‌های انتخابی برای شناخت نفرات حاضر در اردوی تیم منتخب قم برگزار کرد.

بر همین اساس پینگ‌پنگ بازان رقابتی نزدیک و نفس‌گیر به نمایش گذاشتند و سرانجام سیدعلی سجادیان و محسن سجادی به دیدار نهایی راه یافتند و سجادیان با شکست حریف خود قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم به محمد محمدی رسید و میلاد عباسی رتبه چهارم این مسابقات را کسب کرد.

خبر دیگر از تنیس روی‌میز به برنامه‌ریزی هیأت قم برای برگزاری یک دوره آموزش مربیگری بین‌المللی سطح یک فدراسیون جهانی پینگ‌پنگ اختصاص دارد، دوره‌ای که مرداد ماه در خانه تنیس روی‌میز قم برگزار می‌شود و علاقمندان برای شرکت در آن باید تا دهم خرداد ماه به کمیته آموزش هیأت قم مراجعه کنند.

مدارک لازم برای شرکت کنندگان در این دوره شامل تصویر کارت بیمه ورزشی، کارت عضویت فدراسیون تنیس روی‌میز، شناسنامه، کارت ملی، دو قطعه عکس، اصل فیش واریزی، آخرین مدرک تحصیلی، کارت مربیگری درجه سه ، کارت پایان خدمت برای آقایان و پاسپورت برای بانوان، معرفی‌نامه از هیات استان است، ضمن اینکه تمام مربیان دارای کارت‌های درجه یک تا سه امکان حور در این دوره را دارند و مدرک بین‌المللی سطح یک توسط فدراسیون جهانی تنیس روی‌میز  برای شرکت کنندگان صادر می‌شود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۸۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری مهر، کارت ورود به جلسه آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم منتشر شد.

حافظان قرآن کریم که در این دوره از آزمون‌ها شرکت کرده اند می‌توانند کارت ورود به آزمون مرحله اول خود را با وارد کردن کد ملی داوطلب از اینجا دریافت کنند.

آزمون مرحله اول نوزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه به صورت همزمان در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

یادآور می‌شود طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی بوده و بر همین اساس، قبول‌شدگان و دارندگان مدارک تخصصی حفظ می‌توانند از مزایایی همچون اعطای مدرک همتراز کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، مزایای درجات هنری، امتیازات اداری، استخدامی و اعطای کمک‌هزینه تحصیلی برخوردار شوند؛ لذا به کسانی که در رشته‌های این دوره حائز امتیاز لازم شده و قبول شوند در پنج درجه، مدرک تخصصی با امضای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صادر و اعطا خواهد شد.

کد خبر 6090077 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • بازدید هیأت تجاری هرمزگان از نمایشگاه بین‌المللی صنعت شیشه چین
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت