Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بلژیکی ایران صحبت‌هایش در مراسم معارفه را به زبان فارسی آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، نشست خبری مارک ویلموتس پس از عقد قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران صبح امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد. هیجان اهالی رسانه برای رویارویی و دیدار با سرمربی جدید ایران تعداد زیادی از خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران ورزشی را به این مراسم کشانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این نشست خبری، برای نخستین بار در فدراسیون فوتبال از هدست‌های رادیویی برای انتقال صدای مترجم استفاده شد و دیگر خبری از حضور مترجم کنار ویلموتس نبود. پیش از این آرین قاسمی در طول هشت سال گذشته به عنوان مترجم کنار دست کی روش نشسته بود.
در حالی که عنوان شده بود این نشست ساعت ۱۱ برگزار خواهد شد، برنامه با تأخیر بسیار زیادی آغاز شد. البته ناهماهنگی‌های بسیار زیادی در فراهم کردن شرایط به چشم می‌خورد.
ویلموتس و تاج در ازدحام جمعیت حاضر در سالن به روی جایگاه رفتند که مهدی تاج قبل از قرائت قرآن و سرود ملی پشت میکروفون قرار گرفت که این موضوع را به او گوشزد کردند.
ویلموتس در ابتدای صحبتش به فارسی سلام کرد و سپس به زبان فرانسوی صحبت کرد.
تعداد از کارکنان فدراسیون فوتبال در خلال صحبت‌های ویلموتس اهالی رسانه را به دست زدن و هیجان دادن به مصاحبه ویلموتس تشویق کردند. ویلموتس هم از هیجان در سالن و تشویق حضار متعجب شد.
بعد از امضای قرارداد در سالن، تاج به ویلموتس گفت که بایستد و با همدیگر دست بدهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ايران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۸۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که نزدیک به ۲ است در ایران و شهر زیبای اصفهان زندگی می‌کند مدتی است که به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع گرویده است.
این مربی پس حواشی که در چند هفته اخیر برایش پیش آمده (ازدواج با یک بانوی ایرانی) در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران این موضوع را علنی و رسانه‌ای کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پخش صدای علیرضا قربانی قبل از مسابقه حساس فوتبال !
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • آواز علیرضا قربانی در استادیوم فوتبال؛ جدی می‌فرمایید؟
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • اکبرپور: سپاهان از بازی ما تعجب کرده بود
  • تعجب آلمانی‌ها از سرعت سقوط پول ملی ایران!
  • چرا شرکت اپل ممکن است فوتبال را نیز مال خود کند؟ (زیرنویس فارسی)
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!