Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@19:12:50 GMT

مجموعه خالد نبی، حیات خلوتی برای کشف حجاب+ تصاویر

تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۱۸۴۷۹

مجموعه خالد نبی، حیات خلوتی برای کشف حجاب+ تصاویر

با وجود تاکیدهای موکد و همچنین چندین بار انتشار گزارش هایی مبنی بر اقدام به کشف حجاب دختران وزن ها در مجموعه زیارتگاه خالدنبی(ع) شهرستان کلاله، هنوز هم شاهد انتشار تصاویری در این راستا هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، مجموعه زیارتگاه خالدنبی(ع) شهرستان کلاله یکی از مکان های توریستی استان گلستان است که سالانه هزاران نفر از گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زیارتگاه، قبرستان تاریخی و تپه ماهورهای این منطقه جلوه ویژه ای را به این مجموعه بخشیده است و تاکنون توانسته است منبع درآمدی برای مردم روستاهای همجوار و خود مجموعه باشد.

همانطور که از نام این مجموعه مشخص است، این مکان بیشتر از هر ویژگی ای، با جنبه زیارتی و فرهنگی خود معروف است؛ پس رعایت شئونات و عرف اسلامی یکی از ضرورت های حضور در این مکان معنوی و زیارتی است.

اما برخلاف تاکیدهای موکد و انتشار چندین گزارش مبنی بر کشف حجاب توریست ها و گردشگران در این مجموعه، اما شاهد انتشار تصاویر جدید از کشف حجاب گردشگران در فضای مجازی هستیم.

گزارشات و تاکیدهایی که هنوز از سوی مسئولین شهرستانی و استانی و بخصوص اعضای شورای تامین، بازخورد مثبتی در راستای رعایت برخی موازین در این مجموعه، نداشته است و روز به روز شدت کشف حجاب در این مکان افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید

1- مدعیان حراست از خالد نبی(ع) از چه چیزی حراست می کنند/ جذب توریست به چه قیمت؟/ بخشدار مرکزی از خواب پاییزی بیدار شود

2- حرمت شکنی در ماه محرم با نام مجموعه زیارتی خالدنبی (ع)/مدیرکل گردشگری تا کی سکوت می کند؟!

3- توریست های سرلخت و با لباس نامتعارف در خالد نبی؟!

می طلبد مسئولین ذیربط و هیات امنای این مجموعه زیارتی قوانین خاصی را برای بازدید از این زیارتگاه و اقامت در کلبه های بومگردی اطراف آن اعمال کنند و قبل از اینکه درامد زایی به قیمت کشف حجاب دختران اولویت باشد، از خدشه وارد شدن به جایگاه معنوی این مجموعه جلوگیری شود تا این مجموعه برای گردشگران به عنوان حیاط خلوت کشف حجاب دختران و زنان معرفی نشود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی محمدنژاد در سومین جشنواره گیلاس که در روستاهای چهارگانه سنگان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره از هفت صبح روز گذشته آغاز شد و تا ۱۲ ظهر ادامه داشت.

محمدنژاد گفت: در این جشنواره شاهد حضور هشت هزار نفر گردشگر بودیم، که نسبت به سال گذشته رشد ۵۰ درصدی داشته است.

وی به ظرفیت‌های داخل روستاهای بخش کن گفت: ظرفیت‌های بخش کن سبب شده که چهار جشنواره در طول سال برگزار شود، جشنواره گیلاس طی اردیبهشت ماه، جشنواره شاتوت در اواخر تابستان، جشنواره خرمالو، اواخر پاییز و جشنواره فصلی با حضور اقوام مختلف برگزار می‌شود.

بخشدار کن در ادامه با تاکید بر ضرورت برگزاری این جشنواره‌ها در قالب حمایت از تولیدات روستایی و ترویج محصولات ارگانیک، عنوان کرد: این جشنواره‌ها در بخش کن با اهدافی چون رشد گردشگری، معرفی روستاهای منطقه، محصولات و ظرفیت کوهستانی آن، تولیدات متنوع روستایی، افزایش مشارکت مردمی در رشد سبک زندگی سالم، تحکیم خانواده، حفاظت از محیط زیست و بازیافت، حفظ منابع طبیعی، افزایش نشاط اجتماعی و رونق ورزش همگانی در طول سال برگزار می‌شود.

محمدنژاد با اشاره به مساحت روستاهای چهارگانه سنگان گفت: ۱۹۷ هکتار مساحت شامل باغات، مستثنیات و بافت روستایی بخش کن است، که امروز گردشگران بافت روستایی را طی کرده و در چهار ایستگاه استقبال (سنگان پایین)، ایستگاه صبحانه (سنگان وسط)، ایستگاه پذیرایی (باغ دره) و ایستگاه پذیرایی پایانی و مراسم جشن شکوفه‌ها (سنگان بالا) پذیرایی شدند.

بخشدار کن با اشاره به ظرفیت روستاهای این بخش از تهران اضافه کرد: محصولات تولیدی باغات این روستاها شامل گیلاس، شاتوت، خرمالو، سیب و ازگیل است.

وی ادامه داد: در کنار این تولیدات بسیار فاخر، سه اثر باستانی چون چنار چهار هزار ساله، آبشار و تکیه تاریخی ۲۵۰ ساله از دیگر ظرفیت‌هایی است، که گردشگران مشتاق را روانه این منطقه کوهستانی زیبا می‌کند.

کد خبر 6088823

دیگر خبرها

  • جنگل فندقلو میزبان گردشگران و اردوهای دانش آموزی
  • نجات گردشگران گم‌شده در جنگل‌های خلیل‌شهر بهشهر
  • گردشگران جشنواره «گیلاس کن»رشد ۵۰ درصدی داشته است
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت
  • ویدیو/ خالد نبی؛ زیارتگاهی شگفت در دل طبیعتی چشم‌نواز
  • اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای احیای مقبرةالشعرای تبریز
  • حاشیه رودخانه جاجرود پاک‌سازی شد/ حال رودخانه خوب نیست
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • سفر به گورستان باستانی خالد نبی (عکس)