Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه محرم روزبه معاون فرهنگی و امور جوانان و چاروسایی مدیر روابط عمومی با حجت السلام محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان پیرامون برنامه های فرهنگی و وقف در حوزه مسکن جوانان دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه همدان در این دیدار گفت: این اداره کل همواره عضو فعال در ستاد سازماندهی جوانان استان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت السلام محمد کاروند افزود: برنامه های فرهنگی همچون آرامش بهاری، نشاط معنوی، ضیافت الهی، بصیرت عاشورایی و یاس نبوی مهمترین برنامه هایی هستند که مخاطب اصلی آن را جوانان تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: مجتمع 120 اوقاف همدان، برای حمایت از جوانان و قشر آسیب پذیر ایجاد شده است و در راستای کمک به امر ازدواج آسان جوانان کمک شایانی در حل مشکل مسکن داشته است و در حال حاضر 60 واحد از این مجموعه در اختیار جوانان است.

حجت السلام کاروند با اشاره به دلیل محدودیت تعداد واحدها، تاکید کرد: اولویت ارایه این واحدها با زوج های جوانی است که کمتر از یک سال از تاریخ عقد آنان می گذرد و همچنین مجموع سنشان زیر 55 سال بوده و دارای معرفی نامه یکی از ارگان های حوزه علمیه، بنیاد نخبگان، بنیاد شهید، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی، و یا ورزش و جوانان باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان نیز افزود: جوانان رکن اصلی جامعه هستند و از این لحاظ سعی شده برنامه هایی برای جوانان در نظر بگیریم و از آنها حمایت کنیم.

وی افزود: ارتباط اوقاف و ورزش و جوانان همدان باید تقویت شود چرا که در تامین مسکن زوج های جوان و اشتغال برای جوانان استان نیازمند حمایت اوقاف و امور خیریه استان هستیم.

محسن جهانشیر گفت: زوج های جوان برای آغاز زندگی مشترک قبل از همه چیز به دنبال تامین مسکن هستند که با همکاری ارگان ها و سازمان ها، شاید بشود بخشی از این بار سنگین را از دوش جوانان برداشت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اشتغال اوقاف و امور خیریه مسکن ورزش و جوانان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۱۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در نهمین جلسه‌ شورای تأمین مسکن استان، افزود: شناسنامه مسکن استان به طور کامل احصا و هر آنچه برای تکمیل اقدامات گسترده‌ای که تاکنون به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در حوزه مسکن در استان همدان انجام شده، مشخص و پیش روی مسئولان است.

وی ادامه داد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، باز آفرینی شهری و مسکن روستایی چهار محور مهمی است که با قوت و برای دست یافتن به تمامی اهداف تعریف شده، دنبال می‌‎شود.

استاندار همدان اظهار کرد: از اقدامات جهادی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها تقدیر می‌کنم.

وی گفت: پروژه‌های مسکن در شهرستان‌ها توسط معاون هماهنگی امور عمرانی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی و مدیرکل راه و شهرسازی با فرمانداران، شهرداران و مدیران به صورت ویژه بررسی می‌شود.

قاسمی فرزاد بیان کرد: رقابت مثبت برای تسریع روند کار نهضت ملی مسکن در دستگاه‌های اجرایی ایجاد شده است.
وی خاطرنشان کرد: فرآیند تأمین زمین با روند قانونی و معرفی متقاضیان به بانک‌ها توسط دولت مردمی و انقلابی ایران قوی انجام می‌شود.

استاندار همدان با اشاره به اینکه مسکن باید با کیفیت مطلوب و سرعت بالا احداث شود، افزود: در کنار تحقق شعار "جهش‌ تولید با مشارکت مردم" جهش مسکن نیز در دستور کار قرار گیرد.

وی تاکید کرد: نهضت ملی مسکن، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اولویت تأمین مسکن استان است.

استان همدان، با وسعتی نزدیک به ۲۰ هزار کیلومتر مربع حدود یک میلیون و ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و تراکم نسبی ۸۸ نفر در هر کیلومتر مربع، همدان را در ردیف یکی از پرتراکم‌ترین استان‌های کشور قرار داده‌ است. ساخت و تحویل چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال و در طول فعالیت دولت سیزدهم انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

کد خبر: 1229224 برچسب‌ها دانشگاه آزاد همدان بازار مسکن مسکن ملی

دیگر خبرها

  • سیانکی سرمربی جوانان پاس شد
  • قرارگاه ملی مسجد باید بر تقویت ساختار مردمی اداره مساجد همت گمارد 
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • پاداش ۲۳ میلیاردی به مدال آوران کشتی
  • باران پاداش نقدی بر سر کشتی‌گیران؛ ۲۳ میلیارد تومان برای مدال‌آوران سال ۱۴۰۲
  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • رضا اطری مسئول ورزش و جوانان رودبست شد
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد